Sunday, June 2, 2013

Sunday Music Post

Πάει ακόμα μια εβδομάδα.

Και μπορώ να παραδεχθώ πως ήταν ένα παραγωγικό και ευχάριστο γκρούπ ημερών.

Και εγκεφαλικά αλλά και πρακτικά. Και όταν καταφέρνεις να κλείνεις εκκρεμότητες και κύκλους μέσα σου, πάντα νιώθεις πως η επόμενη ημέρα σου επιφυλάσσει περισσότερα και ίσως δυσκολότερα.

Τέλος πάντων δεν είμαι στην διάθεση για τέτοιου είδους post, μιας και... ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΑΚΗ!!

Που σημαίνει:
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΑΚΙΑ ΣΑΣ, ΜΕ ΣΤΙΧΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΥΑΛΟΥΔΑΚΙ ΣΑΣ!

Λοιπόν για σήμερα σας έχω ένα εξαιρετικής ποιότητας τραγουδάκι, βγαλμένο από το μακρινό παρελθόν μου. Το θυμήθηκα σήμερα και μπήκα στην ευχάριστη διαδικασία να το ψάξω, να το ακούσω και φυσικά να το μοιραστώ μαζί σας. (γιατί όπως έχουμε πει πολλές φορές, είμαι ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ)

"Boston" τραγουδούν οι Augustana. Δεν είναι τυχαίο ότι εάν φύγω ποτέ από την Ελλάδα (είναι ακόμα στα σχέδιά μου) η Βοστόνη της Αμερικής θα είναι ο πρώτος μου προορισμός. (ή το Seattle)

Με τις τάσεις φυγής ζωντανές ακόμα στο κεφάλι μου, σας αποχαιρετώ και σας εύχομαι μια φανταστική Κυριακή. (ελπίζω και αυτό το τραγουδάκι να σας αρέσει. Είναι από τα αγαπημένα μου)


-Lcfr

No comments: