Friday, September 2, 2011

Dream My Dream 2

Δηλαδή ΕΛΕΟΣ!

Εχθές το βράδυ, είδα ένα όνειρο που με ταρακούνησε για μια ακόμη φορά. Είναι το δεύτερο όνειρο που με αναστατώνει αυτήν την εβδομάδα και πραγματικά, δεν ξέρω ΠΟΤΕ και εάν θα βρω λίγη ηρεμία πια!!

Ήμουν λέει με 2-3 καλούς φίλους, σε μια συναυλία στο κέντρο της Αθήνας, (εκεί γύρω στο Σύνταγμα). Κόσμος πολύς, η μουσική σε υψηλά επίπεδα και η διάθεση ιδιαιτέρως ανεβασμένη.

Στο τέλος της λοιπόν, χωριζόμαστε με τα παιδιά και για κάποιον περίεργο λόγο, το κόβω με το πόδι για το σπίτι. Κατά την διάρκεια του ποδαρόδρομου, πήρα τηλέφωνο τον Mephisto και μέχρι να φτάσω σπίτι, μιλούσαμε για διάφορα ΦΛΕΓΟΝΤΑ θέματα.

COPY/PASTE λοιπόν, μετά από λίγες ημέρες.
Άλλη συναυλία, στον ίδιο όμως χώρο, μουσική, διασκέδαση και πανομοιότυπος αποχωρισμός με τους φίλους μου στην έξοδο. Εκεί που ετοίμαζα τον εξοπλισμό μου, για να ξανά κάνω τον ποδαρόδρομο της επιστροφής (iPhone + ακουστικά) ασυναίσθητα κοιτάζω στα αριστερά μου. Βλέπω το πίσω μέρος ενός σχετικά μικρού μαύρου κάμπριο αυτοκίνητου, απροσδιόριστης μάρκας, με τρεις κοπελίτσες στα πίσω καθίσματα να κάθονται όπως καθόντουσαν στις παλιές ελληνικές ταινίες οι ντίβες της εποχής. Καθιστές στις πλάτες των καθισμάτων, με αυξημένη την διάθεση για τραγούδι.

Παρατηρώ πως η οδηγός ήταν μια κοπελίτσα που στην πραγματικότητα, έχει περάσει από την ζωή μου αφήνοντας πολλά κατάλοιπα. Φυσικά (μα την τύχη μου), κατάλαβε πως ήμουν πίσω από το αυτοκίνητο και μέσα από την αντανάκλαση του καθρέφτη, μου "λέει" με τα χείλη της:

"Σ' αγαπώ!"

...και βάζει μπρος και φεύγει...

Ρωτάω λοιπόν, με την σειρά μου:

Ούτε στα όνειρα μου δεν θα βρίσκω ησυχία;
Ούτε εκεί;
Τι πράγμα κι αυτό...

-Lcfr.
Ps. Το μουσικό post θα λάβει χώρα σε λίγο, μιας και εχθές δεν πρόλαβα ο καημένος...

7 comments:

Anonymous said...

Μερικες φορες τα ονειρα αντικατοπτριζουν τις βαθυτερες μας σκεψεις,επιθυμιες..Φυσικα επιλογη σου ειναι αν θα τις υλοποιησεις η θα προσπαθησεις ξανα γι αυτες, η απλα θα τις προσπερασεις...Δεν συμβαινει μονο σε εσενα πιστεψε με..(προσωπικα ειμαι στη φαση που θελω να ελθω σε επαφη με το συγκεκριμενο ατομο, αλλα δεν το κανω για διαφορους λογους..).Φυσικα μπορεις να δοκιμασεις την ονειροπαγιδα..λειτουργει μονο στους εφιαλτες αλλα το ΤΙ ειναι τελικα εφιαλτης ειναι υποκειμενικο...

ps.μην ξεχνας οτι το υποσυνειδητο..συνηθως εχει τις περισσοτερες φορες δικιο.
e-mak (μετα απο καιροοοοοοο :))

Lcfr said...

e-MAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!

Anonymous said...

Τα όνειρα της ζωής μας, είναι το ‘κάλλος’ που θέλουν να συναντήσουν οι οφθαλμοί μας…
Τα όνειρα του Μορφέα, είναι τα ‘θέλω’ που θέλουν τα χέρια μας αλλά δεν τα αγγίξαμε ακόμη επειδή δεν τα απλώσαμε στην γη που οι οφθαλμοί δάκρυσαν…

Πραγματικά πιστεύω ότι κάπου σε άγγιξε αυτή η κοπέλα, η προσωπικότητα της , η ανεξαρτησία της, η τόλμη της, το όλο status ενέπνεε το κάτι άλλο.
Σίγουρα θα ήθελες στην πραγματικότητα να είχες ακούσει το ‘σ’ αγαπώ’ από αυτή, όμως ήξερες ότι άρπαζε τα θέλω της χωρίς δισταγμό και σου ήταν αρκετό για να μην απλώσεις τα χέρια σου στην καρδιά της, το γιατί το ξέρεις καλύτερα, απλά θα καιγόσουν………..

Anonymous said...

Eleos me ta oneira autes tis meres.. k toso zwntana re gmt.ton eida kai Nomiza oti tha ton agkaliaza ksana meta apo tosa xronia. Ti ta thes? Pms + varustomaxia = wildest dreams !!
-d. (Meta apo polu kairo too)

Lcfr said...

PMS?
too much information κυρία D!
Way too much!! :)

-L.

Anonymous said...

ίσως, να φταίει το αμάξι για όλα... δεν είναι τυχαίο, μια στιγμή φτάνει. Μάλλον αυτό θα φταίει ή μήπως, "ίσως"???

Lcfr said...

Για να πω την αλήθεια μου, το τελευταίο σχόλιο δεν το κατάλαβα και πολύ...

-L.