Friday, September 9, 2011

Love Is...

Περίεργο και άξιο προσοχής το σημερινό mini-άρθρο.
(εμπνευσμένο από ένα τραγούδι που ΙΣΩΣ το ανεβάσω αργότερα..)

Είμαι πλέον της άποψης, ότι η αγάπη (προσοχή, μιλάω για την αγάπη που όταν σου έρθει δεν την νιώθεις μόνο στο στομάχι σου, αλλά σε κάθε πόρο του δέρματός σου) δεν έχει να κάνει ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα με την εμφάνιση.

Θα συμφωνήσω στο ότι από την εμφάνιση ξεκινούν όλα. Ναι, αλλά δεν είναι ο κύριος λόγος που θα φτάσεις στο σημείο να αγαπήσεις μέχρι θανάτου τον απέναντι, χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα άλλο παρά το καλό του...

Κατάλαβα λοιπόν με την σειρά μου (προφανώς αργοπορημένα μιας και είμαι άνθρωπος με πολλά ελαττώματα) ότι η αγάπη, που την έχω ζήσει 2 φορές στην ζωή μου τα παλιά χρόνια υπάρχει και έχει να κάνει με:
  • τον χρόνο,
  • την εμπιστοσύνη,
  • το ενδιαφέρον,
και φυσικά..
  • την σωστή επικοινωνία που έχεις καταφέρει να χτίσεις με τον άνθρωπό σου.
Εάν όλα αυτά τα έχεις μαζί σου, τότε να είσαι σίγουρος ότι μπορείς να απαντήσεις στο αιώνιο και ιδιαίτερα δύσκολο ερώτημα που ταλαιπωρεί τον περισσότερο κόσμο:

"Τι εστί Αγάπη?"
(εάν η απάντηση, δεν είναι ένα όνομα, τότε δοκίμασε ξανά...)

Αυτά για σήμερα αδέρφια...
Μουσικό post, αργότερα... (ίσως)

-Lcfr.

No comments: