Wednesday, September 7, 2011

Goals!

Στόχοι φίλοι μου...
Στόχοι.

Χωρίς αυτούς, δεν είμαστε τίποτα άλλο, από άβουλα και καλοκουρδισμένα ρομπότ, στην άχαρη μηχανή της καθημερινότητάς που, τις περισσότερες φορές, μας επιβάλλουν οι άλλοι.

Οι στόχοι σε κάνουν να ξεχωρίσεις.
Να κάνεις το παραπάνω βήμα που χρειάζεται για να εξελιχθείς. Να βγεις από την μάζα των βολεμένων και να διεκδικήσεις κάτι που μπορεί να φαντάζει πέρα από τις δυνατότητές σου.

Όμως, για να καταφέρεις να κατακτήσεις τους στόχους που έχεις στο μυαλό σου, πρέπει να έχεις πλάνο. Σχέδιο με χαρτογραφημένη την κάθε λεπτομέρεια και όλα τα πιθανά εμπόδια που μπορεί να προκύψουν, ώστε να ξέρεις πως να τα αντιμετωπίσεις, χωρίς να θέσεις σε κίνδυνο το στόχο σου.

Κάντε μου μια χάρη και βάλτε καλά στο μυαλό σας, πως ο στόχος χωρίς πλάνο δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια ευχή...

Δυστυχώς
αυτή την λεπτομέρεια την ξεχνάμε μέσα στην παραζάλη και την ταχύτητα της ζωής μας.

Άλλωστε είμαι σίγουρος πως δεν είμαι ΜΟΝΟ εγώ αυτός που, πολλές φορές κάθομαι αναπαυτικά στην άχαρη ΕΛΠΙΔΑ που μου προσφέρει μια ευχή...

-Lcfr.

No comments: