Saturday, September 10, 2011

Outside

Γρήγορη ιστορία με μουσική κατάληξη.

Όταν ήμουν (και εγώ σαν παιδί) στο Λονδίνο για τις περιβόητες σπουδές, τον πρώτο χρόνο στην εστία έτυχε να συγκατοικήσω με 2 Άγγλους (Tim & Sabrina). H Sabrina ήταν αρκετά "δήθεν" και σχετικά ομορφούλα (τότε τα μάτια μου ήταν ΜΟΝΟ στην elEna μιας και ήμουν δεσμευμένος) αλλά ο Tim, ήταν ενδιαφέρον τυπάκι που με κάθε ευκαιρία με "τροφοδοτούσε" μου μουσικές που δεν της γνώριζα

Ένα απόγευμα λοιπόν, ο Tim μου χτύπησε την πόρτα και μου έδωσε ένα δισκάκι που απ' έξω έγραφε "Staind - Breaking The Cycle". Τα λόγια φυσικά είναι περιττά. Το τραγούδι "Outside" που ήταν μέσα, όχι μόνο με χάραξε μια για πάντα, αλλά και τόσα χρόνια μετά, έχει την ικανότητα να με ταρακουνάει με θράσος.

Για σήμερα λοιπόν, έχουμε τους Staind με το Outside...
Enjoy.

-Lcfr.

No comments: