Sunday, September 25, 2011

Problem?

Τις προάλλες, πήρε το καλοσχηματισμένο και τοσοδούλικο αυτάκι μου, πως με κουβέντιαζαν αρνητικά κάποια άτομα. Για το ότι (λέει) έχω καβαλήσει το καλάμι, πως τα μυαλά μου έχουν πάρει αέρα και πως στην τελική, θα το φάω το κεφάλι μου και όταν θα γίνει αυτό, θα είναι πολύ αργά...

Ενδιαφέρον ε;

Σκέφτηκα λοιπόν, να εκμεταλλευτώ αυτό το σκηνικό και να αναρωτηθώ μαζί σας...
Τι είναι καλύτερο να τύχει σε κάποιον που ΔΕΝ δίνει και ιδιαίτερη σημασία:
  • Να αδιαφορούν για αυτόν τελείως, ή
  • Να τον σχολιάζουν αρνητικά πίσω από την πλάτη του;
Νομίζω πως οριστική άποψη για το θέμα, δεν θα καταφέρω να βγάλω ποτέ. Βλέπετε από την μια σκέφτομαι πως δεν αξίζει να απασχολείς το μυαλό σου με άτομα που δεν έχουν καν τα "παντελόνια" να σου μιλήσουν ευθέως, από την άλλη σου βγαίνει το κλασσικό πλέον: "δεν θα αφήσω να του περάσει, του κέρατα..."

Φαγωθήκατε όλοι όσοι στο παρελθόν με είχατε χαρακτηρίσει "ξερόλα"...
Πάνω σε αυτό το θέμα, είμαι στους "αναποφάσιστους". Αλλά εξακολουθώ να πιστεύω, πως ότι και να κάνεις, όσο και να προσπαθείς καθημερινά, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΓΥΡΩ ΣΟΥ.

Αυτό, το έχω καταλάβει με τον άσχημο τρόπο, εφαρμόζοντας με επιτυχία το σύστημα: "Πάθε-Μάθε".

-Lcfr.

1 comment:

Anonymous said...

αντε παλι με το αυτακι...δε λες να καταλαβεις οτι δεν ειναι καλοσχηματισμενο...ποσο μαλλον τοσοδουλικοοοοοοο
:PPP