Sunday, September 18, 2011

I Feel Again

Την προηγούμενη εβδομάδα, έπεσε στα χέρια μου ο καινούργιος δίσκος των Blue October με τίτλο "Any Man In America" (όταν λέω "έπεσε στα χέρια μου" εννοώ φυσικά την mp3 έκδοσή του :P )

Στα δύο-τρία πρώτα ακούσματα, τα αυτάκια μου, δυστυχώς, ξεχώρισαν μόνο δύο τραγούδια... (περίμενα περισσότερα για να πω την αλήθεια μου, αλλά από ότι φαίνεται ο δίσκος είναι τουλάχιστον μέτριος σε σχέση με τους παλαιότερους τους)
Το πρώτο από αυτά, θα το μοιραστώ μαζί σας μιας και το θεωρώ ιδιαίτερα έντονο και συναισθηματικό.

Ο τίτλος του είναι "I Feel Again" και μπορεί να αγγίξει και εσένα random τύπε (εάν το αφήσεις).

Enjoy κι ας μην μάθω ποτέ εάν σας αρέσει (μιας και εξαφάνισα τα iLikes/Don'tLikes :) )

By the way, είμαι υποχρεωμένος να σας πω, πως I'm Here To Stay.
Και σε όποιον αρέσει :)

Non Serviam.

-Lcfr.

4 comments:

Anonymous said...

NON SERVIAM REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!

Lcfr said...

ΝΟΝ

SERVIAM ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

-L.

Anonymous said...

lol o dimitris eimai kai se trollara kai kserw pws de tha afiseis auto to post na emfanisti giati se geloiopoiei plirws :)

Lcfr said...

Congrats Μήτσο!

Ελπίζω έχεις και άλλους τόσο σημαντικούς στόχους στην ζωή σου και να νιώθεις ολοκληρωμένος.

Fatality.

-L.