Tuesday, August 21, 2012

Beach 2012

Πάνε λοιπόν και οι διακοπέεεες...

Το σημαντικότερο και ποιοτικότερο (τελικά) πράγμα που μπορείς να κανείς όταν σκάει ο τζίτζικας το καλοκαίρι, είναι το μπάνιο στην θάλασσα.
(το λέω αυτό εγώ, που είχα τσακωθεί πολλά χρόνια με την γαλάζια βασίλισσα της γης και απείχα).


Όμως! (έχει γίνει γραφικό αυτό το όμως πια!)

Έχω να σημειώσω μερικά πραγματάκια που με ενοχλούν στην παραλία. Θα το κάνω σήμερα για εσάς, με τον γνωστό γλαφυρό τρόπο μου.
(μέσα από αυτά που θα διαβάσετε, θα καταλάβετε ΠΟΣΟ περίεργος και αλλοπρόσαλλος χαρακτήρας είμαι).
 
-Ρακέτες
Αλήθεια τώρα. Ίσως να είναι το πιο ενοχλητικό πράγμα που μπορεί να σου τύχει. Φαντάσου να είσαι σε μια μικρή και μαζεμένη παραλία, με τον ρομαντικό σου δεσμό αγκαλιά και δύο (ή στην χειρότερη περίπτωση τέσσερις) "επαγγελματίες" ρακετιστές να σε πρήζουν. Εντάξει ρε φιλαράκι μου, αλλά εμένα με ρώτησες εάν μου αρέσει να ακούω αυτό το ενοχλητικό τάκα-τούκα, για 30 σερί λεπτά; Εκτός και εάν είσαι τόσο "και γαμώ" που νομίζεις πως η παραλία είναι γεμάτη κυνηγούς ταλέντων για το τέννις και φαντάζεσαι μια καριέρα, σαν άλλος Rafael Nadal.

-Μικροσκοπικά μπικίνι
(Μην με παρεξηγείτε. Αναφέρομαι ΚΑΙ στα δύο φύλα.)
Ο νόμος του "λιγότερο ύφασμα, περισσότερο σέξι" ΟΥΤΕ σε αυτήν εδώ την περίπτωση ισχύει.
Αρά:
  • Απανταχού κοριτσάκια που αυτό το καλοκαίρι φορέσατε τα Brazilian, (ή όπως διάολο λέγονται) τα string και ότι άλλο μικροσκοπικό βγαίνει σε μαγιό, μην παραξενεύεστε που ο γκόμενος που κάνατε "one night stand" εχθές το βράδυ και είστε τρελά ερωτευμένες μαζί του, σήμερα δεν σας έχει πάρει κανένα τηλέφωνο. Δεν θέλω να ξεχνάτε πως όσο περισσότερο δέρμα δείχνετε, τόσο περισσότερο μυαλό σας λείπει και κάνετε ό,τι μπορείτε για να ισοσκελίσετε την ζυγαριά. Σας καταλαβαίνω και βαθειά μέσα μου σας λυπάμαι λίγο. (τονίζω πως η μάζα των αγοριών εκεί έξω, σας λατρεύουν που ταΐζετε τα λιγούρικα ματάκια τους, αλλά δυστυχώς για εσάς, δεν είμαστε όλοι στο ίδιο τσουβάλι. Εάν σας αρέσει να σας θαυμάζουν και νιώθετε γεμάτες με αυτό, πετάξτε τα όλα στην φορά. Ποσώς με ενδιαφέρει. Όμως μην τολμήσετε να ξαναπείτε πως τα αγόρια είναι γουρούνια και το μόνο που σκέφτονται είναι τρόπους για να σας πηδήξουν. Εντάξει αγαπημένες μου; :) )
  • Απανταχού αγοράκια (δεν θα σας ξεχνούσα σε καμία περίπτωση) που φοράτε τα Speedo μαγιό, με το ελάχιστο δυνατό ύφασμα. Ένα έχω να σας πω. Μπράβο σας!! (το μπράβο αυτό συνοδεύεται με ρυθμικό χειροκρότημα) Με μια σας και μόνο επιλογή, μας αποδεικνύετε πως ζούμε ακόμα στο 1980 και πως νομίζετε πως έχετε κορμί κολυμβητή. Άσχετο βέβαια το γεγονός του ότι το 60% του συγκεκριμένου μαγιό, "κρύβεται" από το μπυροκοίλι που τόσα χρόνια τροφοδοτείτε με κοψίδια. Το θέαμα είναι αποκρουστικό για όλους. Η επιλογή και η χρήση αυτού του μαγιό, πρέπει να θεωρείται τουλάχιστον παράνομη. Ευχαριστώ.
-Οργανωμένες παραλίες
Ρωτάω ο αδαής διάολος.
Από πότε μπορεί ο κάθε ένας, (Δήμαρχος, Νομάρχης, Υπουργός, Πρωθυπουργός) να μοιράζει άδειες, για εκμετάλλευση ΔΗΜΟΣΙΟΥ παραλιακού χώρου σε μαγαζιά, που θα σου πατήσουν τον κάλο απλά για να ξαπλώσεις σε μια ξαπλώστρα; Τονίζω πως σε πολλές παραλίες εκεί έξω, (ειδικά σε νησιά) θεωρούν πρωτάκουστο να σε χρεώσουν για την ξαπλώστρα και την ομπρέλα. Η απόλαυση της παραλίας, της θάλασσας και του ήλιου, είναι αναφαίρετο ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ δικαίωμα όλων. Παρακαλώ να σοβαρευτούμε.

-Άμμος
"Η Άμμος είναι υπερτιμημένη. Δεν είναι τίποτα άλλο, από μικροσκοπικές πέτρες".

-Παιδάκια
Μην παρεξηγήσετε αυτό που γράφω. Αναφέρομαι μόνο στα ΑΓΟΡΑΚΙΑ, που σέρνουν τα κουβαδάκια και τα αμαξάκια τους στην παραλία. (αντικειμενικά τα κοριτσάκια είναι πιο ήσυχα, μιας και σιωπηρά κάνουν σχέδια για την ψυχολογική εξόντωση την ανδρών, μόλις φτάσουν την ηλικία των 17 χρόνων). Τα αγοράκια που λέτε, θα: κάνουν αταξία/φασαρία/επίδειξη βουτιάς/τσακωθούν με άλλα παιδάκια και τελικά ΘΑ ΣΠΑΣΟΥΝ τα νεύρα των γονιών τους (μαζί με εσένα δύστυχε λουόμενε) και θα τους κάνουν να μετανιώσουν που εκείνη τη νύχτα της σύλληψης, δεν χρησιμοποίησαν προφυλακτικό...

(και τώρα οι αγαπημένοι μου)
-Πέφτουλες (heh)
Τους ξέρετε σαν "πέφτουλες". Τους ξέρετε σαν "κηφήνες". Στην παραλία, μετατρέπονται σε γυμνοσάλιαγκες και το μόνο που κάνουν είναι να παρατηρούν κοριτσάκια και τα μικροσκοπικά μαγιό που ανέφερα προηγουμένως, με σκοπό να ικανοποιήσουν τους εαυτούς τους το απόγευμα στην τουαλέτα. Μπορείς να τους ξεχωρίσεις από το μικρό πορτοκαλί κουβαδάκι που κουβαλούν μαζί τους, για να μαζεύουν τα σάλια. Βλέπετε, δεν ξέρουν πως θα αντιδράσουν όταν δουν μεγάλο στήθος με μαγιο για πρώτη φορά το 2012. Για ακόμα μια φορά, ο κανονισμός "μην ταΐζεται τους πίθηκους" ισχύει πανηγυρικά.

Μπορεί να υπάρχουν πολλά πράγματα που να με χαλάνε στις παραλίες, αλλά μέχρι να χαλάσει ο καιρός, εγώ θα πηγαίνω.
Άλλωστε έχω βρει δύο-τρεις, που πολλά από τα προαναφερθέντα δεν τα βρίσκεις.

Άλλωστε τα απομονωμένα μου αρέσουν εμένα...
(οποίος κατάλαβε-κατάλαβε :) )
 
-Lcfr.

No comments: