Monday, August 20, 2012

Change leads to change

Πανάρχαιο ρητό (υπερβολή με ξανθιές κορδέλες) λέει τις παρακάτω λέξεις:

"Η αλλαγή, οδηγεί σε αλλαγή."

Όπως είχα γράψει και στο τελευταίο πριν τις διακοπές μου άρθρο (τι? Νομίζατε πως θα σταματούσα να γράφω και να ζαλίζω τα ματάκια σας?) είχα κάτι εκκρεμότητες που έπρεπε να ξεκαθαρίσω στο μυαλό μου αυτές τις δύο εβδομάδες και να πάρω κάποιες αποφάσεις για την ζωή που μου ξημερώνει από την 20η Αυγούστου.

Επειδή λοιπόν θεωρώ πως όλα αυτά τα έκανα με επιτυχία, έχω να σημειώσω με bold γράμματα τα εξής:

"Η αλλαγή, οδηγεί σε αλλαγή. Και ο άνθρωπος που περιμένετε να διαβάσετε σήμερα, δεν είναι εδώ. Μην περιμένετε... Δεν θα ξαναγυρίσει".

-Lcfr?
ΥΓ. Τις γραμμές αυτές, τις γράφω ξαπλωμένος στην ξαπλώστρα σε κάποια παραλία (που δεν θα σας πω), με τον ήλιο να τσουρουφλίζει το δέρμα μου, τα κινητά μου κλειστά και τις μουσικές να ταξιδεύουν το μυαλό μου ακόμα παραπέρα. Ίσως και στα ξένα.
ΥΓ2. Αύριο σας έχω ένα ΕΠΙΚΟ άρθρο, με τα πράγματα που με ενοχλούν ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ. (ναι, σχολιάζω ΚΑΙ τα μαγιό που φορούν τα κοριτσάκια)

No comments: