Sunday, August 26, 2012

Sunday Instagram

Άλλη μια Κυριακή έφτασε.

Ωραίο τα Σαββατόβραδο και οι διάφορες καταστάσεις που ζεις, αλλά τίποτα σαν το Κυριακάτικο χαλάρωμα.

Επειδή σε λιγάκι θα πάω στην παραλία για μπανάκι, είπα να ανεβάσω αυτές εδώ τις λέξεις για να σας ευχαριστήσω.
Βλέπετε, εδώ και κάποιες ημέρες έχουμε ξεπεράσει τις 100.000 επισκέψεις. Ένα νούμερο που για να πω την αλήθεια μου, δεν το είχα φανταστεί ποτέ.

Επίσης, από σήμερα, ξεκινάω μια νέα ενότητα που θα περιέχει φωτογραφίες που θα βγάζω από το κινητό. (έχει πέσει στα χέρια μου η εφαρμογή Instagram, που την βρίσκω ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και το παίζω επαγγελματίας φωτογράφος).

Ορίστε μερικές από αυτές: (click στα παρακάτω links)
Λογικά θα ανεβάζω μια φωτογραφία την ημέρα, εκτός και εάν ανεβάζω περισσότερες, σε άσχετες στιγμές.
Ποιος μπορεί να προβλέψει κάτι τέτοιο? :P

Λοιπόν, αυτά για σήμερα...

...τι νομίζετε πως θα σας αφήσω έτσι χωρίς μουσικούλα?
Τς τς τς πόσο λίγο με ξέρετε...

Δεν θα πρωτοτυπήσω γιατί θα πάω ξανά στο "Back to You" από τον Brett Anderson με συμπληρωματικά φωνητικά από την κυρία Emmanuelle.
Αποτέλεσμα? Ανατριχιαστικό.
Όσες φορές και να το ακούσεις.


Καλή Κυριακή...

-Lcfr.

7 comments:

Anonymous said...

Α τα δεντρα που ελεγες..ωραιοτατα και καλογουστα :)

Lcfr said...

Σου έλεγα;
Τελικά μιλάω σε άγνωστους για τα δέντρα του σπιτιού μου...

-L.

Anonymous said...

σωστος γιατι ξεχασα να βαλω ονομα..e-mac μωρε!!!!!Δεν ειμαι εντελως αγνωστη..
(οπως και να εχει μιας και τα σχολια ελεγχονται, πριν δημοσιευτουν, δεν χρειαζεται να το δημοσιευσεις :P, δεν θελω...)
Kαλα εισαι?

Lcfr said...

E-Mac!

Φαντάζομαι θα ξέρεις πως κανείς άλλος εκτός από εμένα, δεν αποφασίζει για τα σχόλια :)

Καλά είμαι.
Καλοκαιρινής διάθεσης δαίμονας.

-L.

Anonymous said...

Εγω δεν το ειπα για κανεναν αλλον λογο εκτος απο το να σου χαλασω τα τυχερα σου...τς τς τς!!!!
Μπραβο λοιπον χαιρομαι :)

Lcfr said...

Τυχερά;

Really?

:)

-L.

Anonymous said...

Ας συνεχιστει απο δω λοιπον αφου δεν εχεις προβλημα!
Ολοι εχουμε τα τυχερα μας...ποσο μαλλον το καλοκαιρι :)