Monday, August 27, 2012

Lie?

Μετά από την πρωινή φωτογραφία, θα συνεχίσω με μια μικρή ιστορία. Την οποία θα την πω όπως την ξέρω εγώ, σαν τρίτος. Μπορεί να απέχει πολύ ή λίγο από την πραγματικότητα, για αυτό διατηρώ κάθε επιφύλαξη.

Έχει όμως ενδιαφέρον.

Ο αδερφός μου πριν αρκετά χρόνια, είχε μια σχέση για με μια ξανθιά κοπελίτσα. Συμπαθητική ήταν θυμάμαι, αλλά όχι του γούστου μου. Έφτασε λοιπόν η στιγμή να πάει στρατό. (ο αδερφός μου, όχι η κοπελίτσα εξυπνάκια!). Συμφώνησαν λοιπόν να μην το "διαλύσουν" και να κάνουν ότι μπορούν για να κρατήσουν ζωντανή την σχέση τους, εξ' αποστάσεως.

Έτσι και έγινε.
(θυμίζω πως τότε η θητεία στον στρατό ήταν κοντά στα δύο χρόνια)

Η θητεία του λοιπόν ξεκίνησε και όποτε είχε άδεια την περνούσε μαζί της. (προφανώς βγάζοντας τα ματιά τους, «ανανεώνοντας» έτσι την σχέση).
Την τελευταία εβδομάδα πριν απολυθεί, μιλούσαν στο τηλέφωνο και πάνω στην κουβέντα η κοπελίτσα τον ειρηνεύτηκε για κάποιο (άγνωστο σε εμένα) θέμα. Δεν χρειάστηκε κάτι άλλο από αυτό ο αδερφός μου και τα διέλυσε όλα!
Από εκείνη την ειρωνεία και έτσι απλά, πετάχτηκαν στα σκουπίδια, 5 ολόκληρα χρόνια σχέσης.
(μπορεί μερικοί από εσάς να νομίζετε πως ο αδερφός μου έψαχνε δικαιολογία για να χωρίσει, αλλά είμαι σίγουρος πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει, μιας και ήταν στο full για την κοπελίτσα)

Ο ένας αδερφός λοιπόν δεν ανέχεται την ειρωνεία και είναι προετοιμασμένος για τα χειρότερα εάν εμφανιστεί μπροστά του. Ο άλλος αδερφός, δεν ανέχεται με τίποτα το ψέμα.
Στο ψέμα είμαι γαϊδούρι σκέτο. Μπορεί να τρελαίνομαι για εσένα, να κόβω τις φλέβες μου και να σε σκέφτομαι διαρκώς, αλλά την στιγμή που μάθω πως μου έχεις πει ψέματα, έχεις μεταφερθεί ΑΜΕΣΩΣ στα άτομα μικρής σημασίας και δεν θα ξανά ασχοληθώ μαζί σου ΠΟΤΕ.

Προφανώς δεν έχω την όρεξη να μπω καν στην διαδικασία να το συγχωρέσω.
Το έχω καταπιεί στο παρελθόν. Αλλά πλέον, στην ηλικία που έχω φτάσει, ξέρω να ξεχωρίζω που αξίζει να ασχοληθείς και που είναι τραγικά μάταιο μιας και θα ξαναγίνει ξανά και ξανά και ξανά.

Άπαξ ψέυτης, πάντα ψεύτης.

-Lcfr.

No comments: