Thursday, August 23, 2012

Last Sunday

Την Κυριακή που μας πέρασε, λίγες ώρες πριν ετοιμαστώ για την πρώτη ημέρα στην δουλεία μετά την άδεια, αποφάσισα να αλλάξω ακόμα και το περιεχόμενο του κινητού μου.

Μετέφερα λοιπόν, ΟΛΕΣ τις παλιές φωτογραφίες που είχα αποθηκευμένες σε έναν καλά κρυμμένο φάκελο στον υπολογιστή μου. Κράτησα μόνο μερικές πρόσφατες που δεν κουβαλούν μπαγκάζια από το παρελθόν. Επίσης τράβηξα ένα delete σε όοοοολα τα τραγούδια που είχα μέχρι τώρα περασμένα και έβαλα καινούργια. Δηλαδή όχι ακριβώς καινούργια. Απλά τραγούδια που ίσως ήταν ξεχασμένα και έχω καιρό να τα ακούσω.

Ήδη από τα πρώτα κι όλας ακούσματα έχω ξεκινήσει να τα "δένω" με καινούργιες (και μόνο όμορφες) αναμνήσεις.

Προφανώς όλα αυτά τα κάνω μέσα στο κλίμα "αλλαγής" που έχω βάλει τον εαυτό μου μετά τις διακοπές.

Και μέχρι τώρα πάει καλά.
Πως κατάλαβα πως πάει καλά;

Χαμογελάω.
Πολύ.

Εσύ?
Τι κάνεις εσύ?

-Lcfr.

No comments: