Tuesday, August 28, 2012

Dream my Dream

Τελικά οι καλοκαιρινές διακοπές έκαναν καλό ΜΟΝΟ στον ξύπνιο μου, γιατί στον ύπνο μου.

Εχθές λοιπόν το βράδυ, είδα ίσως το πιο εντυπωσιακό και ενοχλητικά ρεαλιστικό όνειρο της ζωής μου.
Enjoy.

Ήμουν κάπου στην Ασία (??) προφανώς σε διακοπές. Είχα πάει σε έναν ξακουστό της περιοχής μοναχό, ο οποίος πέρα από τις συμβουλές και τις τελετές, έκανε και κάτι περίεργα τατουάζ. Πήγα λοιπόν και ζήτησα να μου κάνει ένα στην πλάτη. Είχα ένα συγκεκριμένο σχέδιο στο μυαλό, αλλά μου απάντησε πως το σχέδιο σε επιλέγει και όχι εσύ αυτό. Ο μεταφραστής μου είπε επίσης πως κατά την διάρκεια της διαδικασίας, θα ζήσω μια πρωτόγνωρη εμπειρία. Η οποία μόλις ολοκληρωθεί, θα νιώσω απελευθερωμένος.

Έτσι ξάπλωσα μπρούμυτα και άφησα τον μοναχό να χτυπήσει το σχέδιο που με επέλεξε, στην πλάτη.

Δεν σας κρύβω πως την στιγμή που έβλεπα στο όνειρό μου την διαδικασία του χτυπήματος του τατουάζ ένιωθα πραγματική γαλήνη. Ξέρω πως είναι δύσκολο να το πιστέψετε, μιας και είναι περίεργο να θυμάσαι πως νιώθεις κατά την διάρκεια του ονείρου, αλλά ήταν συγκλονιστικό συναίσθημα.

Όση ώρα λοιπόν ο μοναχός έκανε την δουλεία του πάνω μου, έβλεπα τον εαυτό μου να κάνω έρωτα με μια ξανθιά (πάλι) κοπέλα και κατά την διάρκεια της πράξης τσακωνόμασταν. Σαν να χωρίζαμε, και να ήταν η τελευταία μας φορά. Την στιγμή της ολοκλήρωσης, τέλειωσε και το τατουάζ. Επιστρέφοντας στην πραγματικότητα, ρώτησα τι χρωστάω και ο μεταφραστής μου είπε πως ο μοναχός είναι ιδιαίτερα χαρούμενος που είμαι πλέον "ελεύθερος" και πως δεν θα με χρεώσει τίποτα.

Εκεί ακριβώς ξύπνησα.
Το κακό είναι πως δεν είδα ποτέ τι σχέδιο τελικά με είχε επιλέξει.
Το καλό είναι πως πλέον είμαι σίγουρος, πως στην ζωή μου, θα καταλήξω με κάποια ξανθιά.

Τόσες ξανθιές κοπελίτσες έχω δει στα όνειρά μου... κάτι πρέπει να σημαίνει.
Σωστά?

-Lcfr.

No comments: