Monday, November 26, 2012

Bath Memory

Προφανώς, πολλοί από εσάς εκεί έξω, κάνετε το ίδιο ακριβώς που κάνω και εγώ στο μπάνιο.

Κατά καιρούς λοιπόν, "πιάνω" τον εαυτό μου, να "φεύγει" την ώρα που κάνω ένα ζεστό και χαλαρωτικό μπάνιο.
Σταματούν κυριολεκτικά οι κινήσεις και απλά το νερό κυλάει πάνω μου με την σκέψη μου να τρέχει χιλιόμετρα μακριά.

Πριν λίγο λοιπόν, (Κυριακή βράδυ) το μυαλό μου, σε ένα τέτοιο ταξίδι πήγε σε κάποιες συγκεκριμένες αναμνήσεις.

Αναμνήσεις που τις ξεχνάς κι ας έγιναν στο κοντινό 2011.
Αναμνήσεις γεγονότων που δεν είναι συγκρίσιμα με κάποια άλλα που έκαναν σαματά στην ζωή σου, αλλά εξακολουθούν να είναι εκεί.

Περιμένουν καρτερικά να τα θυμηθείς και να τα αναπολήσεις με την πρώτη ευκαιρία...

Αρκεί να ξέρεις που να ψάξεις.

Μέχρι την επόμενη ανάμνηση...
Μέχρι το επόμενο μπάνιο...

Καλή εβδομάδα αγαπημένοι μου...

-Lcfr.

No comments: