Wednesday, November 14, 2012

HEY

Και σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να σας κρύψω την ξεκούραση που απόλαυσα εχθές.

Δεν ντρέπομαι να σας πω, ότι ξάπλωσα το κορμάκι μου στις 20:30 (πριν ακόμα τελειώσουν οι ειδήσεις) και στις 9:15 είχα ήδη κοιμηθεί.
Δεν με τιμά. Το ξέρω.

Όμως οι ρυθμοί της ζωής που πλέον έχω επιλέξει, με έχουν κάνει να μην αντέχω και πολλά-πολλά.
(όσο βασιλικό πολτό και να τρώω κάθε πρωί)

On another news, ετοιμάζω εδώ και κάποιες ημέρες, ένα καθημερινό event άρθρων από την επόμενη εβδομάδα που ελπίζω να σας αρέσει.
Περισσότερες πληροφορίες σύντομα
(οι κοπελίτσες αναγνώστριες, μπορούν να στέλνουν γυμνές φωτογραφίες -χωρίς σουτιέν φυσικα- στο προσωπικό email μου, για να παραλάβουν μια πρόγευση των άρθρων αυτών)

Επίσης, τελικά δεν θα μετακομίσω (τουλάχιστον για ακόμα έναν χρόνο) μιας και ο σπιτονοικοκύρης έκανε ένα βήμα πίσω, στα θέματα που είχα.

Τώρα. γιατί σας τα λέω όλα αυτά?
Ξέρω εγώ? Ίσως γιατί δεν έχω κάτι ουσιαστικό να γράψω σήμερα και προσπαθώ να γεμίσω το ρημάδι το blog.
Τα πράγματα πάντως, πάνε καλά.

Και όσο πάνε καλά, να περιμένετε περισσότερα τέτοια (άσχετα) άρθρα από τον διάβολο της γειτονιάς σας.

Αυτά για τώρα.
Να είστε φρόνιμοι και να γυμνάζεστε.
(κάποιος εκεί έξω, ίσως να σας εκτιμήσει περισσότερο)

-Lcfr.

No comments: