Thursday, April 4, 2013

Bisexual Orgies


Ναι-ναι, ξέρω πως τα άρθρα μου πλέον έχουν μεγάλη χρονική διάφορα μεταξύ τους, αλλά πιστέψτε με είναι για καλό.

Νέα δουλειά, αγορά desktop ηλεκτρονικού υπολογιστή, αίτηση για Internet στο σπίτι και κυρίως η νέα δουλεία (το ξέρω πως το ανέφερα στην αρχή) με έχουν κάνει να μην είμαι στο σπίτι πάρα ΜΟΝΟ το βράδυ για ύπνο.

Ξενοδοχειακή λοιπόν είναι πλέον η σχέση μου με το σπίτι, παρόμοια με την σχέση που ήθελε μια κοπελίτσα από το Facebook, να έχει μαζί μου. Ακολουθεί μικρή αλλά ενδιαφέρουσα ιστορία. Sit Back & Enjoy. 

Πριν τρεις-τέσσερις ημέρες λοιπόν, μια άγνωστη σε εμένα κοπελίτσα, με ιδιαίτερα όμορφη φωτογραφία, μου έστειλε μήνυμα και μου είπε πως πίστευε πως έμοιαζα απίστευτα με τον Παπακαλιάτη και πως "είχε τρελαθεί" όπως χαρακτηριστικά έγραφε.

Απάντησα με το "φλεγματικό μου ύφος" πως έχω κουραστεί με το συγκεκριμένο θέμα κτλ κτλ. Αφού απάντησα λοιπόν, η κοπελίτσα πήρε θάρρος, το οποίο μεταφράστηκε σε αρκετές ερωτήσεις.

Αρκετές και προσωπικές ερωτήσεις!

Από το για ποιον λόγο έχω Facebook (εάν δηλαδή ψάχνω κάτι μέσα από αυτό) μέχρι το εάν είμαι παντρεμένος!
(για πόσο χρόνων κάνω δηλαδή, για να με ρωτάει κάτι τέτοιο; Τι διάολο κάνω λάθος... Μέχρι και κρέμα προσώπου βάζω το βράδυ, πριν κοιμηθώ...)

Η κουβέντα όσο τυπική και εάν ήταν από μέρους μου, μύριζε λαβράκι για κάτι ακραίο. 

Πέφτει λοιπόν η βόμβα λίγες ημέρες αργότερα, στο άσχετο:

"Να σε ρωτήσω κάτι εάν σε ενδιαφέρει;" Με ρωτάει. 
"Φυσικά", απαντώ μετά από κάποιες ώρες και την περιέργειά μου να ακουμπάει ταβάνι, για το τί θα ακούσω πάλι... 

"Είμαι bisexual και ψάχνω ζευγάρια για να περνάμε καλά... Έχεις καμία φίλη λεσβία ή bisexual για να το οργανώσουμε;"

(Ακολουθεί φανταστική επεξήγηση, μια προσφορά του αγαπημένου σας Lcfr)

Bisexual= Ερωτικά πηγαίνει με αγοράκια και με κοριτσάκια. Μερικές φορές ταυτόχρονα. 
(δεν ξέρω πως λειτουργεί το σύστημα, αλλά το πρόγραμμα Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή αγοράκια, Τρίτη-Πέμπτη-Σάββατο κοριτσάκια και Κυριακή παρτούζες, φαντάζει λογικό)
Transsexual= Αγοράκι που έχει κόψει (snip-snip) αυτό που τον κάνει αγοράκι και πλέον έχει αυτό που τον κάνει κοριτσάκι και φυσικά το ανάποδο.

(Papyrus Larousse έγινα για σας!)

2013 κυρίες και κύριοι.
Τα σχόλια δικά σας. 
Δεν περιγράφω άλλο...

Καλή Πέμπτη αδέρφια.

-Lcfr.

No comments: