Thursday, April 18, 2013

Love Is Dead

Ξέρω ξέρω...

Δεν είναι Κυριακή για να κάνω το κλασσικό πλέον μουσικό άρθρο αλλά επειδή εχθές το βράδυ άκουσα για πρώτη φορά το τραγούδι που ακολουθεί και πραγματικά, πήρε κάτι από μέσα μου, δεν γίνεται να κρατηθώ μέχρι την Κυριακή. Δεν γίνεται.

Όπως παλιότερα, εκθείαζα το "Back To You" του Brett Anderson σαν ένα από τα καλύτερά μου τραγούδια όλων των εποχών, ήρθε ο ίδιος καλλιτέχνης να με κάνει να αναθεωρήσω. Σε σημείο εμμονής και επανάληψης σε εκνευριστικό σημείο.

LOVE IS DEAD κυρίες και κύριοι. Ο έρωτας πέθανε λέει ο, επικών διαστάσεων τραγουδοποιός, που μέσα από τους στίχους του κατάφερε να με κάνει να ανατριχιάσω και να νομίζω για μια στιγμή πως το τραγούδι μιλάει για εμένα και όλα όσα έχω περάσει στην ζωή μου. Προφανώς όλοι μας μπορούμε να ταυτιστούμε με μερικά τραγούδια και εύχομαι πραγματικά το Love Is Dead να είναι ένα από αυτά ΚΑΙ για εσάς...

Το νέο "Back To You" λοιπόν? Τι λέτε?


-Lcfr.

No comments: