Wednesday, April 24, 2013

What If

Σήμερα λοιπόν, έπεσε στα χέρια μου το...

..."ΑΝ" του Χριστόφορου Παπακαλιάτη
(για όσους δεν ξέρουν, "What If..." στα αγγλικά, μιας και το παλικάρι μας, πάει για διεθνή καριέρα)

Ναι-ναι, η αυτού εξοχότης Lcfr, τις επόμενες ημέρες, θα κάτσει να το δει (με ποιόν ακόμα δεν ξέρω) και ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΠΑΝΤΑ θα γράψει τις σκέψεις του και τα σχόλια που μπορεί να κάνει (ή να τα φωνάξει, όταν αυτό αφορά τον "ταλαντούχο" Χριστόφορο").

Παλιότερα, όταν έγραφα για το "4" τα πικρά μου σχόλια εδώ, αρκετοί με είχαν ρωτήσει "αφού δεν τον γουστάρεις, γιατί κάθεσαι και τον βλέπεις, πόσο μάλλον γιατί κάθεσαι και γράφεις για αυτόν?"
Ας απαντήσω λοιπόν:
Τον βλέπω, τον σχολιάζω, τον κριτικάρω και φυσικά του τα χώνω ΓΙΑΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ. Μου αρέσει να ασχολούμαι μαζί του, γιατί πολύ απλά βρίσκω και γράφω. Τι βρίσκω? Ορίστε:

  • Τις ανυπόφορες υποκριτικές του ικανότητες.
  • Τα γεμάτα κλισέ copy/paste σενάριά του.
  • Την πέρα από κάθε λογική κατατρεγμένη συμπεριφορά, αλά Βασιλάκης Καΐλας που συνήθως υιοθετεί στις περισσότερες τηλεοπτικές του προσπάθειες.
  • Τις εντελώς λάθος επιλογές για συμπρωταγωνιστές.

Όμως τον γουστάρω, γιατί όσα και να του καταλογίζω, κάποιος άλλος αντίστοιχος στην Ελλάδα δεν υπάρχει. Άρα αυτόν έχω, αυτόν γουστάρω να "κυνηγάω" και αυτό κάνω.

Problem?

Του αναγνωρίζω ένα όμως πράμα. Ξέρει να δένει τις σκηνές του, (τις περισσότερες φορές) με φοβερή μουσική που ταιριάζει γάντι. Ολα κι όλα... Μερικά πράγματα πρέπει να τα πούμε.


ΑΝ λοιπόν, μου αρέσει θα το παραδεχθώ.
ΑΝ είναι ενδιαφέρουσα πάλι θα το πω.
ΑΝ δεν μου αρέσει θα το καταλάβετε.
ΑΝ στην ταινία, ο Χριστόφορος πηδάει πάνω από 2 φορές, θα του βγάλω το καπέλο.

Stay Tuned λοιπόν, για τα σημαντικότερα που έρχονται τις επόμενες ημέρες.

-Lcfr.
ΥΓ. Εάν θέλετε να πάρετε μια μικρή γεύση, μπορείτε να διαβάσετε μερικά άρθρα μου για το "4" του κυρίου Παπακαλιάτη, πατώντας: ΕΔΩ.

No comments: