Monday, April 8, 2013

Sexy Lingerie

Κυρίες μου...

Ναι-ναι. 
Σήμερα θα ασχοληθώ με εσάς εξολοκλήρου
(φυσικά τα λογάκια μου αφορούν και τους άνδρες της παρέας, απλά λέμε...)

Πηγαίνοντας προς το γυμναστήριο το πρωί, πριν την δουλειά, ο δρόμος μου με πήγε μέσα σε μια λαϊκή αγορά. (πως τα καταφέρνω πάντα δεν έχω ιδέα)

Είδα λοιπόν, μια κυρία σε έναν πάγκο να πουλάει γυναικεία εσώρουχα. Φυσικά δεν σταμάτησα να κοιτάξω (βλέπετε είμαι κλασσάτος τύπος και επί τη ευκαιρία δεν θέλω να ξεχνάτε ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΝΔΡΑΣ!!) αλλά το μάτι μου έπεσε σε μια ταμπέλα που έγραφε με κόκκινα μεγάλα γράμματα τα εξής:

"Κάντε τον ΤΟΥΡΜΠΟ!!"

…προσπαθώντας προφανώς, να πουλήσει περισσότερα κόκκινα σουτιέν και «σέξι» μπλε κιλοτάκια (δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο σιχαίνομαι την λέξη κιλοτάκια)

Σκέφτηκα λοιπόν, πως εμείς τα αγοράκια, δεν (τονίζω ΔΕΝ) επικεντρώνουμε το ενδιαφέρον μας στα εσώρουχα όσο θα έπρεπε. Την ίδια ακριβώς στιγμή, που οι κοπελίτσες που μας "ανέχονται", ίσως να έχουν βασανίσει ώρες ολόκληρες το μυαλό τους, για να επιλέξουν και τελικά να αγοράσουν το ιδανικό set για το φανταστικό βράδυ που έρχεται και φυσικά να τα ευχαριστηθούμε εμείς...

...εμείς τα κτήνη, που θα τα αντικρύσουμε, θα τα θαυμάσουμε, φυσικά θα "γουστάρουμε" και μέσα σε 8-10 δευτερόλεπτα θα κάνουμε τα πάντα για να τα μεταφέρουμε διακριτικά (πετώντας τα) στο πάτωμα, δίπλα από το κρεβάτι...

Και αυτό είναι κρίμα. Ειλικρινά είναι κρίμα, μιας και θεωρώ πως δεν είμαι ο μόνος που έχω ακούσει αρκετές κοπέλες να κάνουν τέτοιου είδους "παράπονα". 

Και τις καταλαβαίνω.
Αλήθεια.

Όμως.!
(Κλασσικός αντίλογος του Lcfr)

Εάν σε φιλάω κοπέλα μου και αυτό δεν με "ξυπνάει" ερωτικά, τότε ο,τι και να φοράς, όσο σέξι και να είναι τα εσώρουχα που αγόρασες και εψεγάδιαστο είναι το makeup σου, θα "κάνω" το καθήκον μου σαν άνδρας, αλλά υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες το μυαλό μου να σκέφτεται πως κάπου εκεί έξω, υπάρχει μια άλλη κοπέλα, που απλά θα την φιλάω και θα της κάνω έρωτα με πάθος, σαν να είναι η τελευταία ημέρα του κόσμου.

Και το αστείο της υπόθεσης είναι πως αυτή η κοπέλα, εκείνη την στιγμή θα φοράει φόρμα και την ΚΥΛΟΤΑ της γιαγιάς...
(αναφέρομαι σε αυτές που είναι σαν τεράστιες σαν αλεξίπτωτα..)

Για πάντα δικός σας, 

-Lcfr.
ΥΓ. Καλή εβδομάδα...
ΥΓ2. Η Kate Upton στην φωτογραφία, είναι μια ευγενική προσφορά από εμένα σε όλους τους κυρίους που με διαβάζουν. Έτσι για το καλό...

No comments: