Thursday, April 25, 2013

Weight Problem

Πριν λίγες ημέρες, μιλούσα με μια φίλη μου σε ένα τραπέζι κάποιας καφετέριας του κέντρου των Αθηνών. Πάνω στην κουβέντα λοιπόν, μου είπε πως, ο "δικός της" που είναι αρκετά χρόνια μαζί, δεν... είναι τυπικός στις σεξουαλικές του "υποχρεώσεις". Περίεργος γαρ, ρώτησα εάν έχει πει ποιος είναι ο λόγος που "δεν" και μου απάντησε με εμφατικό τρόπο το εξής:

"Μα καλά, δεν βλέπεις πως έχω γίνει? Έχω παχύνει πολύ και μου λέει πως εάν δεν χάσω κάποια κιλά... δεν παίζει..."
Για να πω την αλήθεια μου, δεν είχα παρατηρήσει μέχρι εκείνη την στιγμή κάποια παραπάνω κιλά πάνω στην κοπέλα, μιας και έχω σταματήσει πλέον να "μπλέκω" με δεσμευμένες κυρίες ;) Όταν όμως έδωσα προσοχή και πάνω στην συνέχεια της κουβέντας έριχνα κλεφτές ματιές, κατάλαβα πως όντως είχε πάρει αρκετά κιλά.

Και τώρα ξεκινάει το σημείο που όσοι θέλετε μπορείτε να με βρίσετε. Κάντε δουλειά σας ελεύθερα...

Είμαι σύμφωνος με την στάση του κυρίου που "δεν" εάν δεν χαθούν τα κιλά?

Εν μέρει ναι...
...

ΜΙΣΟ ΛΕΠΤΟ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΩ!!!
...
Σίγουρα η στάση αυτή δεν είναι και ότι πιο ευγενικό θα μπορούσε να κάνει κανείς, αλλά όσο να 'ναι υπάρχει μια αλήθεια πίσω από τις λέξεις αυτές. Τι εννοώ? Όσο ρομαντικός και να είσαι, όσο εγκεφαλικό έρωτα πολλών ρίχτερ και να κάνεις στην καλή σου, όσους οργασμούς και να σου προσφέρει ο εγκέφαλός της, δεν παύεις να είσαι άνδρας. Και ο άνδρας όπως πολύ καλά ξέρετε κυρίες μου, λειτουργεί κατά κύριο λόγο με το μάτι (για αυτό και καλλωπίζεστε με τις ώρες μπροστά στον καθρέπτη, προσέχοντας μέχρι και την παραμικρή, αλλά επιφανειακή λεπτομέρεια πάνω σας). 

Όταν λοιπόν η κοπέλα έχει πάρει κιλά και το θέαμα δεν είναι και το καλύτερο, θεωρώ φυσικό επακόλουθο να μην σε εξιτάρει σε σημείο να πεις: "'έλα εδώ να σε χτυπήσω σαν το χταπόδι στα βράχια" (πόσο αισχρός έχω γίνει???)
Σίγουρα ή αποχή μέχρι να διορθωθεί το πρόβλημα δεν είναι λύση.

Εκτός και εάν σου το έχει πει, μια-δύο-τρεις φορές και το μόνο που κάνεις, είναι να τρως μέχρι να σκάσεις σε καθημερινή βάση. Εκεί, μπορώ να πω πως υπάρχει μια δικαιολογία. Και την συμμερίζομαι.

Όλα αυτά, τα λέει ένας άνθρωπος που έχει παλέψει με τα κιλά και έχει βγει νικητής μετά από μεγάλο κόπο και θυσίες. Και ξέρω πως είναι να χάνεις τον έλεγχο του στομαχιού σου και να νιώθεις άβολα με το σώμα σου.

Πρέπει όμως να παραδεχτούμε κάτι για το τέλος.
Το όμορφο πλάσμα στην Γή αυτή, είναι η γυναίκα. Πως να το κάνουμε?
Με τις καμπύλες της, δεν λέω. (σε καμία περίπτωση δεν αναφέρομαι στα υπέρ-αδύνατα super models)
Αλλά με ένα μικρό όριο και οι καμπύλες. Βλέπετε, όταν το όριο αυτό ξεπερνιέται, τότε η καμπύλη γίνεται κύκλος και εκεί αρχίζει να χαλάει η μαγιά...

Είναι δικαίωμά σας, μετά από όλα αυτά που έγραψα να με θεωρήσετε αρσενικό γουρούνι.

Αρσενικό γουρούνι, με μεγάλες δόσεις ειλικρίνειας στο αίμα του...

-Lcfr.

No comments: