Sunday, April 28, 2013

Final Meal + Music

Καλημέρα συνοδοιπόροι.

Ξέρω πως σήμερα η ημέρα σηκώνει λίγα λόγια και πολύ μουσική ΑΛΛΑ.

Πριν λίγο, δέχτηκα την εξής ερώτηση και οφείλω να την μοιραστώ μαζί σας:

"Εάν ήσουν θανατοποινίτης και έφτανε η στιγμή για το τελευταίο σου γεύμα, τι θα ζητούσες?"
(με την προϋπόθεση πως μπορείς να ζητήσεις ΟΤΙΗΠΟΤΕ θέλεις)

Σίγουρα, όπως όλοι μας, έχω και εγώ κάποια αγαπημένα φαγητά, αλλά όσο περίεργο και εάν ακούγεται δεν ήξερα τι να απαντήσω. Ζήτησα χρόνο λοιπόν και θα απαντήσω αργότερα.

Είναι πραγματικά ενδιαφέρον, ότι εάν με ρωτούσες κάτι τέτοιο παλιότερα, θα απαντούσα 2 κατεβατά από φαγητά που θα ήθελα, ενώ τώρα οι επιλογές μου φαντάζουν λίγες. Θα μπορούσα να ζητήσω το κλασσικό Μπιφτέκια με τζατζίκι, που ανέκαθεν ήταν αγαπημένο, αλλά οκ. Με αφήνει πλέον αδιάφορο.
Όχι ότι δεν απολαμβάνω το φαγητό, απλά είναι σε μια δευτερεύουσα κατηγορία αναγκών μου. Δεν ξέρω ποιο θα ήταν το κυρίως γεύμα μου, αλλά σίγουρα για επιδόρπιο θα ζητούσα τον μαγικό κορμό σοκολάτας που φτιάχνει η μητέρα μου. (μπορεί να το ξέρετε σαν "Μωσαϊκό"). Και σίγουρα, πριν από αυτό θα ήθελα και μια στριφτή σπανακόπιτα αγορασμένη από το Super Market. Δεν θυμάμαι ποια μάρκα μου άρεσε, αλλά την υπερλατρεύω και έχω να την φάω αρκετό καιρό και μου έχει λείψει απίστευτα πολύ...  
(ο νοών νοείτω). 



Αυτά για τα φαγητά. Πάμε στην μουσική για να χαλαρώσουμε?


Λοιπόν για σήμερα έχω κάτι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικό από την μουσική που σας προσφέρω κάθε Κυριακή. Το άκουσα πριν κάποιες ημέρες και όταν ολοκληρώθηκε αμέσως σκέφτηκα πως δένει σαν γάντι για εσάς.

Lukas Graham λοιπόν με το "Better Than yourself". Ένα φορτισμένο συναισθηματικά τραγούδι με απαλό πιάνο να συνοδεύει φανταστικά την φωνή. Οι στίχοι (όπως σε όλες μου τις επιλογές) δυνατοί και γεμάτος πάθος.

Το λάτρεψα και ελπίζω να το λατρέψετε και εσείς.

Αυτά για σήμερα λοιπόν...
Ελπίζω να έχετε μια φανταστική Κυριακή και να κάνετε αυτό που θέλετε και όχι αυτό που σας αναγκάζουν.

Δεν θα κουραστώ να λέω το:
Non Serviam!

Σας αφήνω.


-Lcfr

No comments: