Wednesday, August 3, 2011

Angel

Εχθές πήγα σε ένα κατάστημα με καλλυντικά (όχι για εμένα, άρροωστοι αλλά αξιολάτρευτοι αναγνώστες μου). Μέχρι να τελειώσει η παρέα μου τα ψώνια της και καθώς χάζευα τα προϊόντα αισθητικής, έπεσε το μάτι μου πάνω στην κολόνια που με έχει σημαδέψει όσο καμία άλλη. Από τα παιδικά μου, κι όλας, χρόνια.

Το όνομα αυτής?
ANGEL. (στο μπουκάλι με το αστράκι)

Έβαλα λοιπόν (αν και γυναικεία) λίγο στον καρπό μου, για να μου θυμίσει τα παλιά.

Ε, ρε δεν λέει να φύγει η ριμάδα. Μετά από τόσες ώρες, ΑΚΟΜΑ την μυρίζω...

Ρε, τι σου κάνει η κολόνια τελικά.

-Lcfr.

1 comment:

Anonymous said...

το κακο αξιολατρευτε μας εωσφορε δεν ειναι η πραγματικη μυρωδια της κολωνιας,αλλα η ρημαδα η οσφρητικη μνημη ,που κραταει για παντα
ερχεται κ σε πιανει απροετοιμαστο ακομΑ κ αν νομιζεις οτι την εχεις πληρως απωθησει
π...