Thursday, August 11, 2011

Riding A Bike!

Την Δευτέρα που μας πέρασε, έζησα την πρώτη ημέρα, της "επίσημα" νέας μου ζωής. Με καινούργιες ώρες ξυπνητηριού, με το ποδήλατο να έχει για ακόμα μια φορά πρωταγωνιστικό ρόλο στην ζωή μου και το "Isabella" να πηγαίνει (επιτέλους) όπως ΘΕΛΩ να πηγαίνει. (περισσότερα για αυτό, σε επόμενα posts).

Όσοι από εσάς θυμούνται, το ποδήλατο το σταμάτησα τον Δεκέμβριο, που με είχε χτυπήσει με το αμάξι της, μια σαπιόγρια που πήγαινε ανάποδα στα στενά της γειτονιάς μου. Παραδέχομαι πως αυτό με έιχε τρομάξει ιδιαίτερα... 
 
Κάνοντας λοιπόν την Δευτέρα, το πρωινό και πρώτο δρομολόγιο με το ποδήλατο, μου ήρθε στο μυαλό πως η ζωή δεν είναι τίποτα άλλο, από μια βόλτα με το αγαπημένο δίκυκλο...
 
Μπορείς να πηγαίνεις από προορισμό σε προορισμό, δύσκολα ή εύκολα, (ανάλογα με την κλήση του δαπέδου). Δεδομένο είναι πως θα υπάρξουν στιγμές που θα κινδυνεύεις είτε να πληγωθείς είτε να πληγώσεις και στην τελική, θα πρέπει να είσαι διαρκώς προσεκτικός με τα μάτια σου ανοιχτά.
 
Το βασικότερο είναι πως για να μπορείς να έχεις την απαραίτητη ισορροπία και να έχεις ένα «καλό ταξίδι», πρέπει ΔΙΑΡΚΩΣ να κινείσαι...
 
Σε αντίθετη περίπτωση, η άσφαλτος θα είναι επί μόνιμου βάσεως κολλητή σου.
 
Ride on.
 
-Lcfr.

1 comment:

Anonymous said...

εγώ ξέρω πως μια ζωή "ποδήλατο" μόνο αρνητική σημασία μπορεί να έχει.