Friday, August 5, 2011

BURNED

...επειδή πριν λίγο γύρισα από το τρίτο μου (φέτος) μπάνιο,
και επειδή είμαι σαν τον TWO-FACE, (καμένος από την μία, και λευκός σαν τον Michael Jackson από την άλλη)
και επειδή σας υπεραγαπώ όσο δεν μπορείτε να φανταστείτε, θα σας πω το εξής:

I CAN STAB YOU, WITH A STUFFED ANIMAL.
(Ξέρω-ξέρω. Άσχετο, άκυρο και ιδιαιτέρως ενοχλητικό.)
Yup, δεν έχω κάτι καλύτερο για σήμερα...
What? Δεν έχω και εγώ το δικαίωμα να είμαι απίθανα κουρασμένος και να μην μπορώ να αποδώσω?
Τς τς τς...
Παρτάκιδες έχετε γίνει πια!

Περάσαμε πάντως όπως καταπληκτικά (πρόλαβα και είδα, έστω και μόνος μου το Dr. House :) )

Have fun tonight αδέρφια...

-Two-Face Lcfr.

2 comments:

Anonymous said...

αν δε μπορεις να γυριζεις απο μονος σου βαλε μοτερακι,οπως στο αρνι...
:PPP
π...

Lcfr said...

bbbbbbbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
(ο ήχος του αρνιού)

:P

Η αλήθεια, είναι κάπου στην μέση :)

-L.