Thursday, August 18, 2011

Spider Opinion

Τις προάλλες πάνω στην κουβέντα, προέκυψε το θέμα του γυμνισμού. (ναι-ναι, hot topic :))

Καλά-καλά με τσακώσατε!
Η αλήθεια είναι πως η κουβέντα ξεκίνησε από τα μαγιό που εσείς οι γυναίκες φοράτε στην θάλασσα και, με έναν περίεργο τρόπο κατέληξε στον γυμνισμό...

Στην εξέλιξή της συζήτησης λοιπόν και "χαϊδεύοντας" διακριτικά το ευαίσθητο θέμα του γυμνισμού, δέχθηκα το εξής σχόλιο:

"Καλά, εσύ είσαι και συντηρητικός..."
(ναι-ναι. Καλά καταλάβατε. Το σχόλιο αυτό μου το είπε κοπέλα)

Θεωρώ φρόνιμο, (και πάνω από όλα δίκαιο) να απαντήσω μέσα από αυτές τις γραμμές. Έτσι γιατί είμαι μάγκας και τρομοκράτης πίσω από το πληκτρολόγιο! Heh :)

Σας ρωτάω λοιπόν,
Σκέφτομαι λάθος, που δεν θέλω να απολαμβάνουν άγνωστοι ματάκηδες (γνωστοί και ως γυμνοσάλιαγκες) τα ιδιαίτερα σημεία μου, καθώς και της εκάστοτε κοπέλας που συνοδεύω?
Είμαι παράλογος? Τρελός ίσως?
Είμαι συντηρητικός που όταν τις προάλλες συνάντησα μια πρώην κοπέλα μου και ήταν κάπως... εεεερμ... "ανάλαφρα" ντυμένη (στο όνομα της ζέστης φυσικά) είπα από μέσα μου:
"Εάν ήμασταν ακόμα ζευγάρι και φορούσε αυτά τα ρούχα, θα είχε γίνει χαμός..."
(όπου η λέξη "χαμός": θα κατέβαζα μούτρα και στην ερώτηση "τι έχεις" θα απαντούσα το κλασσικό "τίποτα")

Βέβαια συμφωνώ πως, εάν μπορείς να υποστηρίξεις ένα "τολμηρό" ρούχο, καλά κάνεις και το βάζεις. Άλλωστε, εάν έχεις φαγωθεί στα γυμναστήρια όλο τον χειμώνα και αυτό που έχεις φτιάξει, θέλεις να το δείξεις, οκ. Κάντο. Όχι όμως να τα βγάλουμε όλα στην φόρα... Ας κρατήσουμε και κάτι για τους δικούς μας ανθρώπους...
Σωστά?

Εάν αυτές οι απόψεις είναι συντηρητικές, τότε όραιτ. Μαζί σας. Είμαι συντηρητικούρα του κερατά, με αραχνιασμένες απόψεις προηγούμενων δεκαετιών. Μετά όμως, εσείς οι γυναίκες, μην γκρινιάζετε πως οι άνδρες σας βλέπουν σαν ένα κομμάτι κρέας προς κατανάλωση. Εσείς δίνετε το δικαίωμα αυτό και προφανώς μερικοί το εκμεταλλεύονται με τον χειρότερο τρόπο.

Ευτυχώς καθ’ όλη την διάρκεια της ζωής μου, ποτέ δεν έχω δει γυναίκα σαν ένα απλό κομμάτι κρέας.
Ευτυχώς.

Με φιλικούς (και γυμνούς) χαιρετισμούς,

-Lcfr.
Ps. Ξανθιά κοπελίτσα πρώην μου: Εάν διαβάζεις αυτές τις γραμμές, τότε έχω να σου πω πως ήσουν hot. Αποκαλυπτική μεν, αλλά hot δε. :)

1 comment:

Anonymous said...

akoma minimata stelneis anti na ta les face to face.taxidrome.kai min peis oti tis ta pes kai face to face giati stin arxi tou post les "na apantisw".Ara den apantises prin.
An apla anafereis edw ti skepsi sou gia to sigekrimeno thema tote svise to "apantisw"
Dimitris