Tuesday, August 2, 2011

Everybody Lies

Ο Dr. House, (που είναι ο μοναδικός λόγος για να ανοίξω την τηλεόραση) διατυμπανίζει σε κάθε επεισόδιο το "Everybody Lies".

Πικρό αλλά ταυτόχρονα πολύ-πολύ βολικό για εμάς τους ανθρώπους της καθημερινότητας. Ξεκινάς με αυτό κατά νου. Όλοι λένε ψέματα. Ανα πάσα στιγμή λοιπόν, η οποιαδήποτε πληροφορία ή αντίδραση δέχεσαι, μπορεί να είναι ψευδής.

Μέχρι να αποδειχθεί (με πράξεις φυσικά) ότι ήταν αλήθεια. Εκεί, λοιπόν φαίνεται εάν ο εκάστοτε απέναντι, έχει την θέληση να σου αποδείξει ότι αξίζει την εμπιστοσύνη σου και πως θα κάνει τα πάντα για να την κερδίσει. Αυτό απαιτεί χρόνο. Όπως πολύ καλά γνωρίζετε, στην εποχή που ζούμε, χρόνο δεν σου χαρίζει (δυστυχώς) κανείς...

Δεν διαφωνώ στο ότι όλο αυτό το σκεπτικό είναι ιδιαίτερα μεμψίμοιρο, κουραστικό και στενάχωρο. Είναι όμως χιλιάδες φορές καλύτερα να δυσκολεύεσαι να εμπιστευτείς τους καλούς ανθρώπους, από το να δείχνεις εμπιστοσύνη σε αυτούς που θα το εκμεταλλευτούν. Καλύτερα να απογοητεύεις παρά να απογοητεύεσαι.

Εγωιστικό δεν λέω.
Καλώς ή κακώς η ζωή, μας έχει κάνει καχύποπτους και εγωιστές. (όσο και να προσπαθούμε βλέπε: άρθρο Egoism 2011, μερικά στοιχεία μένουν πάντα παρέα μας)

Άλλοι λένε ψέματα για να φαίνονται λιγότερο εγωιστές και παρτάκιδες (ακόμα και στον εαυτό τους), ενώ άλλοι απλά το παραδέχονται, χωρίς να κρύβονται πίσω από το δάχτυλό τους.

-Οι γυναίκες κερδίζονται με αυτά που ακούν. Οι άνδρες με αυτά που βλέπουν.
-Οι γυναίκες φορούν make-up και οι άνδρες λένε ψέματα.

Σκεφτείτε το και θα δείτε ότι όντως...
...Everybody Lies!
(δυστυχώς)

-Lcfr.

7 comments:

Anonymous said...

ΟΤΑΝ ΦΕΡΕΣΑΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΕΦΕΣΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ ΣΟΥ ΤΟΤΕ ΟΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΚ.ΜΕ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΥΤΕ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΞΙΖΕΙ ΟΥΤΕ ΕΑΝ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΨΕΜΑΤΑ.ΕΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΚΡΥΒΟΜΑΣΤΑΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΜΑΣ ΤΟΤΕ ΟΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝΕ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΑΣΧΗΜΑ ΒΙΩΜΑΤΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΝΑ ΒΑΡΑΙΝΟΥΝ ΝΕΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ.

Lcfr said...

Συμφωνώ με τα περισσότερα.

Μπορείς όμως να καταλάβεις πολλά. Ίσως αργήσεις λίγο, αλλά μερικές φορές μπορείς να καταλάβεις πολλά από τις πρώτες κι ολας ώρες.

Κατά τα άλλα, καλά τα λες.
Ειδικά στο τελευταίο συμφωνώ 100%.

Ευχαριστώ για το σχόλιό σου.

-L.

Anonymous said...

"(όσο και να προσπαθούμε βλέπε: άρθρο Egoism 2011, μερικά στοιχεία μένουν πάντα παρέα μας)"
http://hephasto.blogspot.com/2011/06/people-can-change.html
Μας έχεις μπερδέψει...τι πιστεύεις τελικά ;;;

Anonymous said...

ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟ ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ:ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ,ΑΛΛΑ ΓΕΝΙΚΑ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΡΗΜΑΔΑ Η ΚΑΡΔΙΑ ΑΛΛΑ ΛΕΕΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΛΕΕΙ Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ.ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΜΕ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΛΑ.ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ.
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

Lcfr said...

Πιστεύω πως είμαι περίεργος.

Kαι προφανώς δεν έχω βρει ακόμα την άκρη μου...

-L.

Anonymous said...

ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΩ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΙΣΩΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ BLOG ΣΕ ΣΥΜΠΑΘΩ ΑΡΚΕΤΑ,ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΣΟΥ.ΜΑΚΑΡΙ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΒΡΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΧΑΣΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ.ΕΓΩ ΤΗΝ ΕΧΩ ΠΑΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ.
ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΡΕΡΙΕΡΓΟΣ ΑΠΛΑ ΜΗ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟΣ.

Lcfr said...

Δεν είμαι εδω για να φτιάξω συμπάθειες (αν και εκτιμώ το σχολιό σου).

Είμαι εδω για να γράφω. Μέχρι να έρθει η ημέρα που απλά θα σταματήσω.

Προφανώς κάποια στιγμή θα την βγάλω την άκρη μου.
Προφανώς και θέλω να την βγάλω, αλλά όσο εύκολο είναι να το γράφεις με λέξεις, άλλο τόσο δύσκολο είναι να το κάνεις πράξη.

-L.
P.S. Και επίσης προφανώς έχω αδικήσει πολλούς ανθρώπους που τους έχασα. Έτσι απλά.