Thursday, August 18, 2011

Photograph

Οι Ινδιάνοι, λένε πως η φωτογραφία φυλακίζει την ψυχή σου...

-Μια φωτογραφία μπορεί να σε κάνει να ταξιδέψεις. Ξέρω πως σε εμένα το κάνει.
-Μια φωτογραφία μπορεί να σου ξυπνήσει πολλά. Ξέρω πως σε εμένα το κάνει.
-Μια φωτογραφία μπορεί να σου κάνει συντροφιά για όσο ακριβώς θέλεις. Ξέρω πως σε εμένα το κάνει.
-Μια φωτογραφία έχει την αξία χιλιάδων συναισθημάτων. Ξέρω πως σε εμένα έχει.
-Μια φωτογραφία μπορεί να φτιάξει ή να καταστρέψει την διάθεση σου. Ξέρω πως σε εμένα το κάνει.
-Μια φωτογραφία, αρκετές φορές, ίσως είναι καλύτερο να μην την κοιτάζει καν. Ξέρω πως εγώ το κάνω.
-Μια φωτογραφία...

Confirm to delete?

Ξέρω πως εγώ δεν μπορώ να το κάνω.
Εσύ;

-Lcfr.
Ps. Τις συγκεκριμένες γραμμές, τις είχα γράψει στις αρχές του Μαρτίου αλλά δεν τις ανέβασα ποτέ. Έντονος αλλά όμορφος μήνας... Αν και λίγο άκυρες μετά από τόσους μήνες, σκέφτηκα να τις ανεβάσω σήμερα, for old times sake. Enjoy.

6 comments:

Anonymous said...

Ούτε εγώ...

Anonymous said...

...όσα delete και να πατήσουμε δεν λειτουργεί παντα!Οι υπολογιστές ειναι κατασκευασμένοι καθ'ομοιωση του ανθρωπινου εγκεφαλου not the other way around ...δυστυχώς ή ευτυχως. (?)
C.

Lcfr said...

So true, αγαπημένη μου C.
(μην νομίζεις, παρακολουθώ τα σχόλιά σου, αλλά νομίζω πως είναι περιττό να κάνω παρέμβαση)

Ο υπολογιστής (ή το κινητό στην συγκεκριμένη περίπτωση) ξεχνάει εύκολα.
Ίσως ΠΟΛΥ εύκολα...

-L.
Ps. Anonymous του πρώτου σχολίου, σε νιώθω. Απόλυτα.

Anonymous said...

...και όντως μία και μονο φωτογραφία ειναι ικανή να προκαλέσει αυτά κι ακόμη παραπάνω!
Και επειδή μας αρέσει καταβάθος όλο αυτό, ευχομαι να αποκτήσουμε πολλές πολλές ακoμα photos...
{γεγονός!περιττή η παρέμβαση!και μαλλον περισσότερο περιττές οι απαντήσεις μου :),thanks thought.. }
C.

Anonymous said...

pws ksexna eukola to pc diladi?tin paleuete mwre?

Anonymous said...

πφφφ...αν τη διαγράψεις ποιος σου εγγυάται μια νέα αρχή?! (καθυστερημένο σχόλιο-aλλά το άρθρο με πέτυχε σε φάση "ξεκαθαρίσματος" :) )
"antares"