Monday, August 22, 2011

Beach Problems

Εχθές λοιπόν Κυριακή, ήμουν σε ένα εξωτικό θέρετρο για μπάνιο. Ήταν ένα μαγαζί με πισίνα και ξαπλώστρες για τους λουόμενους πελάτες. Όλα καλά μέχρι εδώ. Μάλλον όχι μόνο καλά, αλλά εξαιρετικά!

Αν και φυσούσε ο άδικος καιρός...

Είχα "πιάσει" που λέτε, μια ξαπλώστρα σε στρατηγικό σημείο. Να με βλέπει για τα καλά ο ήλιος από την μία, αλλά ταυτοχρόνως να υπάρχει στα δεξιά μου σκιά, για να διατηρήσω σε σωστή θερμοκρασία τον καφέ μου. (ναι-ναι, καλά διαβάσατε, ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΜΟΥ! Πρόβλημα??).

Αν και μιλούσα με την παρέα μου, καθ’ όλη την διάρκεια της παραμονής μας εκεί, δεν μπορούσα να μην ακούσω κομμάτια διαλόγου από το διπλανό τραπέζι, το οποίο, (την τύχη μου μέσα) ήταν πιασμένο από τρεις κοπελίτσες... (κάτω του μέτριου σε επίπεδο εμφάνισης, αλλά αυτά είναι γούστα)

Δεν μπορείτε να φανταστείτε, τι άκουσαν τα αυτάκια μου.
Δεν μπορείτε να φανταστείτε!!!!

Δεν θα σταθώ στα πικρόχολα σχόλια που έκαναν για τις κυρίες που περνούσαν από μπροστά τους. Όχι-όχι.
Παραδέχομαι πως αυτό το περίμενα. Άλλωστε όλες εσείς οι κοπελίτσες, έχετε μέσα σας μια φαρμακομύτα Τατιάνα Στεφανίδου… μην το αρνείστε σας βλέπω!

Θα σταθώ όμως, στο ότι η μια εξ' αυτών, είχε ένα "σεξουαλικό" πρόβλημα και είχε "φαγωθεί" να το μοιραστεί με τις φίλες της.
(και προφανώς με εμένα, χωρίς φυσικά να το ξέρει)

Διατυμπάνιζε λοιπόν με θράσος, πως δεν μπορούσε με ΤΙΠΟΤΑ να.. εχμ... πως να το πω... Να "τελειώσει" με το αγόρι της. Όσο και να προσπαθούσε.. όσο και να το "πάλευε" ρε παιδάκι μου, δεν μπορούσε να δει τα αστράκια που θα ΕΠΡΕΠΕ να βλέπει...

Δεν μπορείτε να συνειδητοποιήσετε με τι γλαφυρότητα και τι λεπτομέρειες περιέγραφε η κοπέλα το πρόβλημα. Δεν σας κρύβω πως σε κάποια στιγμή ένιωθα πως άκουγα πορνογραφική ταινία, με πλοκή, σενάριο και τον ξακουστό Peter North στην τελική σκηνή.
(Hey! Δεν έχω εμπειρία από τέτοιου είδους ταινίες! Για τι με περάσατε? Για κανέναν ανώμαλο?? Heh :) )

Τώρα θα μου πείτε και με το δίκιο σας:
"Σιγά ρε Lcfr, γιατί εκπλήσσεσαι; Πρώτη φορά ακούς σεξουαλική κουβέντα μεταξύ γυναικών?"

Ναι, κύριες και κύριοι. Δεν το κρύβω. Πρώτη φορά είμαι μάρτυρας τέτοιας γυναικείας σεξουαλικής κουβέντας. Το περίεργο είναι ότι δεν ήξεραν ότι υπήρχε ένα άγρυπνο ανδρικό αυτί -παντόφλα- που κατέγραφε σαν μοτεράκι τα πάντα. Εάν το γνώριζαν, ίσως να άλλαζαν θέμα, ή θα ωραιοποιούσαν τις περίεργες κουβέντες…

Παρόλα αυτά, αναστατώθηκα ο ανόητος νεανίας.
Αναστατώθηκα και προβληματίστηκα ταυτόχρονα.

Έτσι μιλάτε όταν δεν σας ακούν, κυρίες μου;
Με αυτόν τον τρόπο σχολιάζετε τις σεξουαλικές σας εμπειρίες??

Εάν αυτό είναι αλήθεια, τότε, γίνεται να μου στείλετε ένα e-mail σε αυτό το ύφος και με αυτό ακριβώς το περιεχόμενο? Το θέλω για σοβαρή μελέτη και ανάλυση! Υπάρχει επιστημονική διάθεση από μέρους μου! :)

Από αυτό το μπάνιο λοιπόν, εγώ κληρονόμησα ένα απαλό κοκκίνισμα στο πρόσωπο από τον ήλιο και εσείς ένα περιπαικτικό άρθρο και μια πρόκληση από εμένα.

Win/Win situation για όλους μας :)

-Lcfr.
Ps. Για να μην ξεχνιόμαστε, το e-mail είναι το youlcfr@gmail.com :P
Ps2. Για να μην παρεξηγηθούμε, το αυτάκι μου είναι τοσοδούλικο και όχι παντόφλα...

1 comment:

Anonymous said...

ααα,ολα κι ολα!!!παντοφλα ειναι...
π...