Saturday, August 6, 2011

Random

Δεν μπορώ να πω...

Τον τελευταίο καιρό περνάω εξαιρετικά καλά και νομίζω πως έχει αρχίσει να αχνοφαίνεται σε όσους με ξέρουν. Δεν ξέρω τι ακριβώς είναι αυτό που με κάνει να ζω αυτό το "εύθυμο" κομμάτι της ζωής μου, αλλά ακόμα και σήμερα, που έκανα μια απλή και εξόχως ενδιαφέρουσα βόλτα στο κέντρο της Αθήνας, κατάλαβα ότι τέτοια μικρά πράγματα σε κάνουν να βλέπεις τα πράγματα με μια διαφορετική απόχρωση.

Πιο φωτεινή να την πω? (όχι-όχι, μην παραλογίζεστε. Τα μαύρα δεν θα σταματήσω ΠΟΤΕ να τα φοράω. Το ακούτε? Π-Ο-Τ-Ε!!)

Το χειρότερο κομμάτι είναι ότι από τις 16:00 που έχω γυρίσει σπίτι μου, δεν έχω αξιωθεί να μαγειρέψω. (φλερτάρω σε έντονο βαθμό με το σενάριο του: "δημητριακά με γάλα" για ΑΚΟΜΑ μια φορά :) )

On Another Note, για να προσπαθήσω (έστω) να σας φτιάξω την διάθεση, ορίστε μια cute φωτογραφία που είχα βρει αρκετό καιρό πριν και την φύλαγα για μια τέτοια περίσταση.

Enjoy και καλά να περάσουμε ΚΑΙ αυτό το Σαββατόβραδο.
(έχουμε ξαναπεί. ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ότι ΔΕΝ θα έκανα εγώ...)

Yours, now and forever.

-Lcfr.

No comments: