Monday, October 10, 2011

Alpha Males

Σήμερα θα ασχοληθώ με τους φίλους μου τους άνδρες. Δείτε το σημερινό άρθρο, σαν ένα μικρό wake up call, για όλα τα "Alpha Males" εκεί έξω...

Έχω παρατηρήσει τα τελευταία χρόνια, κάτι που μου έχει κάνει ιδιαίτερη εντύπωση. Ορμώμενος λοιπόν από ένα περιστατικό της προηγούμενης εβδομάδας έχω να πω τα εξής:

"Αγαπημένοι μου άνδρες,

Όταν είστε σε μια παρέα με φίλους και ξαφνικά μια κοπέλα προστίθεται στην συντροφιά σας, (άσχετα με το εάν είναι όμορφη ή άσχημη, δεσμευμένη ή αδέσμευτη κτλ) σας συμβουλεύω να ΜΗΝ αλλάζετε συμπεριφορά. Όσο και να κλοτσάει μέσα σας ο Μάρκος Μπότσαρης με βραβατίλα και ανδρισμό που αναζητά την επιβεβαίωση του θηλυκού, καλό θα είναι να τον πνίγεται στο ποτήρι με το ουίσκι που έχετε μπροστά σας...

Όλο αυτό για τους εξής παρακάτω λόγους:
  • Γίνεστε γραφικοί,
  • Κάνει ΜΠΑΜ ότι το κάνετε σαν μια απέλπιδα προσπάθεια εντυπωσιασμού,
  • Γίνεστε γραφικοί,
  • Γίνεστε γραφικοί και τέλος:
  • ΓΙΝΕΣΤΕ ΓΡΑΦΙΚΟΙ!! (και μεταξύ μας, λίγο αντιπαθητικοί)
Είπαμε, αλλά οι περισσότερες (θέλω να πιστεύω) κοπελίτσες γύρω μας, δεν εντυπωσιάζονται με το πόσα μπινελίκια ανά δευτερόλεπτο μπορείτε να ξεστομίσετε, ούτε με το να εξωτερικεύετε τον Τσέκινς Χαν που έχετε θάψει μέσα σας.

Give some credit στα κοριτσάκια...
Μυαλό έχουν και καταλαβαίνουν... (για άλλη μια φορά: ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ)

Φιλικά,

-Lcfr.
Ps. Μην ανησυχείτε φίλοι μου... Αύριο έχουν σειρά οι κοπελίτσες... Θα τους τα πω ένα χεράκι...

No comments: