Sunday, October 23, 2011

Sunday Post

Κυριακή σήμερα...

Μια αρκετά δύσκολη αλλά παρόλα αυτά, ενδιαφέρουσα εβδομάδα φεύγει, αφήνοντας πίσω της υποσχέσεις, σκέψεις, λέξεις και φυσικά έντονες προσδοκίες για την επόμενη.

Κατέληξα και εγώ με την σειρά μου, (ομολογούμενος καθυστερημένα) στο ότι ο χρόνος ζωής μας φεύγει με απίστευτα γρήγορους ρυθμούς. (ακόμα να χωνέψω πως μπήκα στα πρώτα -άντα) Για αυτόν ακριβώς τον λόγο, είμαστε υποχρεωμένοι απέναντι στους ίδιους μας τους εαυτούς, να επιλέγουμε ΣΩΣΤΑ τους ανθρώπους που μοιραζόμαστε αυτόν τον πολύτιμο χρόνο.

Χωρίς πολλά πολλά, μια εκκαθάριση στον "ανούσιο περίγυρο" είναι κάτι που αρμόζει σε αυτόν που ξέρει να ζει την ζωή του, ποιοτικά. Βλέπετε, το κακό με την ζωή του 2011, είναι πως τις περισσότερες φορές δεν την ζούμε, απλά την σπαταλάμε εκεί που δεν πρέπει.

Μπορεί να ακούγεται εγωιστικό όλο αυτό, αλλά εάν το καλοσκεφτείτε, θα δείτε πως στο τέλος θα συμφωνήσετε μαζί μου...

Φυσικά δεν θα περιορίσω το σημερινό αυτό άρθρο στις πρωινές μου σκέψεις...

Μουσικά, θα επιλέξω ένα τραγούδι που, εάν θυμάμαι καλά, το άκουσα πρώτη φορά στο Λονδίνο (στα φοιτητικά μου χρόνια) και από τότε με συνοδεύει αρκετά συχνά...
Aqualung λοιπόν και "Strange And Beautiful"...
Αφιερωμένο λοιπόν...

Enjoy:

Ελπίζω να έχετε (έχουμε) μια Κυριακή καλύτερη από τις προηγούμενες και φυσικά χειρότερη από τις επόμενες...

Σας σκέφτομαι.

-Lcfr.

No comments: