Monday, October 10, 2011

Female Bitches

Εχθές, με τον τρόπο μου, "την είπα" στους φίλους μου τους άνδρες και την συμπεριφορά τους. (Άρθρο: Alpha Males)

Σήμερα ήρθε η σειρά των γυναικών...

Ναι κυρίες μου και εσείς αλλάζετε την συμπεριφορά σας, όταν είναι μπροστά κάποια φίλη σας...

Την μια στιγμή, μπορεί να είστε μέσα στα μέλια και στα χάδια με το αγόρι σας και ξαφνικά όταν μπει στο πλάνο μια φίλη σας, συμπεριφέρεστε με τέτοιο τρόπο, μπας και καταφέρετε να της αποδείξετε πως έχετε το πάνω χέρι. Πως τον κάνετε ότι θέλετε.

"Φέρε αυτό!", "Κάνε εκείνο!" και άλλες τέτοιες και-καλά εκφράσεις/εντολές κάνουν την εμφάνισή τους, την στιγμή μου τα μέλια, οι αγαπούλες και τα σαλάκια εξαφανίζονται όπως οι Έλληνες από τα Κάτω Πατήσια. (ρατσιστικό σχόλιο, με μικρή δόση χιούμορ)

Μην το κάνετε αυτό λοιπόν, γιατί, μπορεί να μην φαίνεστε γραφικές, αλλά το ΛΙΓΟΤΕΡΟ που μπορώ να σκεφτώ είναι πως φαίνεστε "Bitches".

Ισορροπίες και ειλικρίνεια.
Δεν θα σας κατακρίνουν οι φίλες σας, ή ο περίγυρος, εάν είστε ο εαυτός σας μπροστά τους...

Άντε μην βάλω τις φωνές.
Κυρίες μου, τα σέβη μου.

-Lcfr.

No comments: