Sunday, October 30, 2011

Saturday Morning

Aloha!
Χαθήκατε νομίζω...

Εδώ που τα λέμε εγώ χάθηκα, όμως το έκανα για πολύ συγκεκριμένους λόγους. Βλέπετε ζω, μια ιδιαίτερα έντονη περίοδο της ζωής μου και σε κάποιες στιγμές δεν ξέρω πως να την διαχειριστώ...

Παρόλα αυτά γράφω διαρκώς. Και αυτό είναι το θετικό της υπόθεσης. (τουλάχιστον για αυτούς που τους αρέσουν αυτά που γράφω) Μετά από μια μικρή "κοιλιά", ξανά βρήκα τον παλιό (καλό?) μου εαυτό και από αύριο Δευτέρα, θα γεμίζω αυτόν εδώ τον ιστότοπο με τις λέξεις μου σε καθημερινή βάση.

On another note, σήμερα που άλλαξε η ώρα, το βιολογικό μου ρολόι τα έχει κυριολεκτικά παίξει. Ξύπνησα μια άκυρη αλλά ιδιαίτερα ήσυχη, πρωινή ώρα και μην έχοντας τίποτα άλλο να κάνω, μάζεψα το σπίτι... υπό τους ήχους των November Doom
(Φιλική Υπενθύμιση: Ακόμα ψάχνω άνθρωπο να μου πλένει τα πιάτα καθημερινά. Όποιος ενδιαφέρεται, παρακαλώ να επικοινωνήσει με τον ατζέντη μου. Αποδεκτές ΜΟΝΟ σοβαρές προτάσεις).

Επειδή λοιπόν σε λιγότερες από 35 ώρες θα έχουμε Νοέμβριο (ο αγαπημένος μου μήνας), ακούστε αυτό το τραγούδι που έρχεται και δένει απίθανα...

November's Doom λοιπόν και Twilight Innocence.

Μην σας τρομάζει η εικόνα. Το τραγούδι είναι μιας σπάνιας ποιότητας, ερωτική μπαλάντα, για κάτι τέτοιες στιγμές...

Καλή Κυριακή αδέρφια μου...

-Lcfr.
Ps. Να είστε σίγουροι πως, εάν βρω κάτι εντυπωσιακό στους διαδρόμους τους Internet, θα το ανεβάσω άμεσα :)

3 comments:

Anonymous said...

εγώ πάλι ξύπνησα υπό τους ήχους
http://www.youtube.com/watch?v=K7n-bRlt-NI&feature=related
οι ερωτικές μπαλάντες φαίνεται να έχουν την τιμητική τους σήμερα...
καλή κυριακή
γεμάτη όμορφες στιγμές σε όλους!

Lcfr said...

kuddos e-mak!

-L.

Anonymous said...

Ε;