Friday, October 14, 2011

Dream My Dream

Το ότι με πάει κόντρα το 2011 ο Μορφέας, (ο άρχοντας των ονείρων) είναι γνωστό.

Τυπικότατος λοιπόν και εχθές Πέμπτη, (μετά από μια χαλαρή βραδιά) μου έδωσε άλλη μια μικρή ιστοριούλα για να με γεμίσει ερωτηματικά.

Enjoy.

Ήμουν λέει στο νοσοκομείο.

Τυλιγμένος με επιδέσμους από την κορυφή μέχρι τα νύχια...
Είχα κανονικά τις αισθήσεις μου, αλλά ένας σωλήνας που ήταν μέσα στόμα μου δεν μου επέτρεπε να μιλάω.

Γύρω μου ήταν ένας σοβαρός μουσάτος και χοντρούλης γιατρός, οι γονείς μου και ο Mephisto. Πέρα από αυτούς, το δωμάτιο ήταν ΓΕΜΑΤΟ από άσπρες γάτες. Όπου και να κοίταζες έβλεπες γάτες.
(τι σόι νοσοκομείο επιτρέπει κατοικίδια μέσα στο δωμάτιο του ασθενή, δεν ξέρω...)

Ο Mephisto με ρωτούσε, κάτι άκυρες ερωτήσεις. Για ποδόσφαιρο, για "γκομενάκια" (όπως άχαρα τα αποκαλούσε) και για άλλα διάφορα στην προσπάθειά του να με κάνει να χαλαρώσω. Εγώ μην μπορώντας να απαντήσω με λέξεις, χρησιμοποιούσα τον αντίχειρα του δεξιού χεριού μου, είτε προς τα πάνω για "ναι", είτε προς τα κάτω για "όχι". Ο "διάλογος" αν και λίγο βαρετός μιας και ήταν μονόπλευρος, πέρασε την ώρα.

Το επισκεπτήριο τελείωσε, το δωμάτιο άδειασε από τα οικεία πρόσωπα και εγώ προσπάθησα να ξαπλώσω από τα αριστερά για να κοιμηθώ. Όμως πονούσα και δεν το έκανα. Τότε, με περικύκλωσαν ΟΛΕΣ οι γάτες και ξάπλωσαν κοντά μου. Μια από αυτές μου είπε:

"...μην ακυρώσεις ακόμα τα σχέδια σου, Lcfr. Θα έρθει...Και θα έρθει πολύ σύντομα!"
(η αλήθεια είναι ότι δεν με είπε Lcfr, αλλά με το πραγματικό μου όνομα)

Και εκείνη την στιγμή, άκουσα τον ήχο του SMS στο iPhone.

Όπως μπορείτε να καταλάβετε, το όνειρο τελείωσε αφήνοντάς με, Παρασκευιάτικα με τις εξής απορίες:
  • Πάλι γάτες στο όνειρο μου?? ΠΑΛΙ???
  • Τι ατύχημα έπαθα;
  • Τι σχέδια είχα, που ήταν προς ακύρωση;
  • Ποιος θα έρθει;
  • Γιατί μπάσταρδε Μορφέα δεν με αφήνεις σε ησυχία? Και τέλος...
  • Γιατί μπάσταρδε Μορφέα, μου πετάς ερωτήσεις μέσα από τα όνειρα, τις οποίες Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ζωή μπορεί ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ να μου απαντήσει?

Με αγάπη,

-Lcfr.

No comments: