Sunday, October 30, 2011

The Value Of A Missed Call

Story time.
Μαζευτείτε...

Με μια από τις, μεγάλης διαρκείας, σχέσεις μου είχαμε θεσμοθετήσει την "αναπάντητη".

Ξέρω-ξέρω, δεν είναι δα και τίποτα πρωτότυπο. Απλά εμείς την είχαμε σαν έναν τρόπο, να δείχνουμε ο ένας στον άλλον, σε άκυρες στιγμές και ώρες της ημέρας, πως τον σκεφτόμασταν. Πως εάν ήταν δυνατό, θα θέλαμε να ήταν δίπλα μας, ή απλά να μπορούσαμε να του μιλήσουμε στο τηλέφωνο, αλλά δεν μπορούμε. Ήταν ένας γλυκός τρόπος, να δηλώνουμε το παρών. Κάτι σαν να φωνάζουμε στον άλλο:

"Εϊ! Εδώ είμαι εγώ... Μην με ξεχνάς...!!"

Κουτό ε; Που να ακούσετε και το άλλο:

Μπορεί να μιλούσαμε στο τηλέφωνο ώρες ολόκληρες το βράδυ. Δεν είχαμε διανοηθεί ποτέ, να μην κάνουμε "αναπάντητη" στον άλλο, λίγα δευτερόλεπτα πριν κλείσουμε τα ματιά για ύπνο... Και φυσικά δεν τα κλείναμε, εάν ο άλλος δεν απαντούσε σε αυτήν την "αναπάντητη"...

Η δύναμη μιας αναπάντητης, είναι εφάμιλλη με την δύναμη της σκέψης που σου μεταφέρει αυτός που σου την κάνει.
Η αξία της αναπάντητης, είναι τροφή για να σε βγάλει από ένα δύσκολο τριήμερο.

-Lcfr.

3 comments:

Anonymous said...

Πολύ γλυκός και τρυφερός τρόπος...
Λείπει στις σημερινές μέρες.
χμ τι μου θύμισες.Με πήγες αρκετά χρόνια πίσω σε μία παρόμοια κατάσταση!
17 ίσως και 23 αναπάντητες σε λίγες ώρες!Ηταν η πρώτη και η τελευταία μου σκέψη.Και ένα χαμόγελο με ακολουθούσε όλες τις ώρες.
Όμορφες και αξέχαστες στιγμές!
τλπ...
Και μετά;Τι έγινε μετά;
Και βάλε επιτέλους τα like dont like.please...

Lcfr said...

Δεν ξέρω εάν θα "ανοίξω" πάλι τα likes...

Θα δούμε...

Όσο για το τι έγινε μετά...
Απλά σταμάτησαν οι αναπάντητες.

Μια και καλή :)

-L.

Anonymous said...

Πως ξεκινάνε και πως καταλήγουν κάποιες σχέσεις τελικά...
Εγώ πάλι...
Μπορεί να σταμάτησαν οι αναπάντητες,
μπορεί να μην με ακολουθεί ένα χαμόγελο όλες τις ώρες
αλλά συνεχίζει να είναι η πρώτη και η τελευταία μου σκέψη.
τλπ.
Άσχετο αλλά το έχεις δει αυτό;http://www.youtube.com/watch?v=9mIBKifOOQQ