Wednesday, October 5, 2011

School Stories part1

Μαζευτείτε γύρω μου.
It's story time.

Όταν μπήκα και εγώ με την σειρά μου, στο γυμνάσιο, χρόοοονια πίσω, είχα γνωρίσει την Ντίνα. Ήταν η άγνωστη μελαχρινή ύπαρξη που με είχε αναστατώσει ψυχικά και σωματικά. (την χαρακτηρίζω άγνωστη μιας και δεν ήταν από το δημοτικό μας)

Και ελπίζω να ξέρετε πολύ καλά, τι θα πει να νιώθεις αυτήν την αναστάτωση για πρώτη φορά στην ζωή σου...

Όπως έχω ξανά αναφέρει μέσα από αυτές εδώ τις γραμμές, δεν ήμουν από τα cool τυπάκια του σχολείου. Έτσι η παρέα μου, δεν είχε καμία σχέση με την παρέα της. Δυστυχώς για εμένα, η Ντίνα ήταν το πρώτο άπιαστο όνειρο της ζωής μου. Παρόλα αυτά ήταν όμορφο. Και το ζούσα κάθε φορά που τύχαινε να γυρίζουμε σπίτια μας όλοι μαζί σαν μια μεγάλη παρέα, ή όταν σπάνια μιλούσαμε για μαθήματα.

Όπως μπορείτε να καταλάβετε με την συγκεκριμένη κοπέλα δεν έγινε ποτέ και τίποτα. Όμως, μετά το σχολειό, για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα κάναμε στενή παρέα. Ώσπου μια μέρα, μπροστά σε όλους της είπα:

"...και μην μου πεις πως δεν είχες καταλάβει πως την 1η Γυμνάσιου, ήμουν στα ΚΟΚΚΙΝΑ για εσένα..."

Η απάντησή της ήταν φυσικά αρνητική, μιας και έχω αυτό το κακό. Δείχνω ΠΟΛΥ δύσκολα το ενδιαφέρον μου για κάποιον. Όμως η κυρία δεν στάθηκε μόνο σε αυτό. Όπως θα δείτε, ακολούθησε ο παρακάτω διάλογος που δεν υπάρχει περίπτωση να ξεχάσω ποτέ στην ζωή μου.

"..πάντως, δεν ξέρω πως θα το πάρεις" μου είπε, "αλλά εκείνη την περίοδο, είχα το πρώτο μου φιλί..."
"Σώπα..." αντέδρασα με ύφος και καλα υπεράνω "...και ποιος ήταν ο τυχερός;"
"...ο αδερφός σου..." μου απάντησε, κάνοντας το στόμα μου να στραβώνει, λόγο εγκεφαλικού.

Fucking παιδικά χρόνια...

-Lcfr.
Ps. School Stories θα υπάρξουν και στο μέλλον. I Had a blast, με το πρώτο :)

1 comment:

Anonymous said...

o bro ofeilei na sxoliasei! ;)