Saturday, May 11, 2013

Cat Adopt

Τις τελευταίες τρεις ημέρες, στον κήπο του σπιτιού μου και σε ένα ιδιαίτερα ΑΚΥΡΟ και κυριολεκτικά απρόσιτο σημείο, έχει γεννήσει μια γάτα 4 μωρά και κάθε που έβγαινα από το σπίτι, με αποχαιρετούσε με ένα επιθετικό αλλά και λίγο ειρωνικό βλέμμα, σαν να μου λέει "ΜΜΜΜ ξεπορτίζεις πάλι? Στα τσακίδια και μακριά από τα παιδιά μου, γιατί θα έχουμε κακά ξεμπερδέματα". Δεν την ενοχλούσα, δεν με ενοχλούσε και ήταν μια χαρά η ζωή μας.

Εχθές λοιπόν το πρωί, όπως έφευγα από το σπίτι μου για δουλειά, είδα πως η γάτα είχε "μετακομίσει" τα νεογέννητά της σε άγνωστη σε εμένα τοποθεσία.

ΑΛΛΑ!

Είχε "ξεχάσει" να πάρει, ένα από τα μωρά της και αυτό ήταν μόνο να γυρίζει γύρω από τον εαυτό του, ψάχνοντας προφανώς να θηλάσει. Ανησύχησα δεν μπορώ να πω, μιας και τα φιλοζωικό αίμα που κυλάει στις φλέβες της οικογενείας μου, άρχισε να βράζει. Την στιγμή όμως εκείνη, δεν μπορούσα να κάνω κάτι για να βοηθήσω μιας και όπως προανέφερα, έπρεπε να φύγω για δουλειά. Σκέφτηκα: "Μακάρι μέχρι το απόγευμα που θα γυρίσω, να έχει έρθει να το πάρει και αυτό..." και έφυγα.
Πέρασε η δουλειά και στο ολιγόλεπτο περπάτημα της επιστροφής, άρχισα να εύχομαι το γατάκι να μην είναι ακόμα μόνο του και η άσπλαχνη μάνα να έχει κάνει το χρέος της.
Τζίφος!

Το μωρό ήταν ακόμα μόνο του. Η απόφαση ήρθε άμεσα:

"Από σήμερα, Lcfr, θα έχεις κατοικίδιο..."

Σας παρουσιάζω λοιπόν την (κατά πάσα πιθανότητα) "δεσποινίς Lcfr"

Την φωτογραφία την τράβηξα λίγα λεπτά πριν και αυτήν την στιγμή που γράφω η δεσποινίδα κοιμάται ακόμα στα πόδια μου τα οποία μου έχουν μουδιάσει! Όπως μπορείτε να καταλάβετε, είμαι με μπιμπερό και γάλατα για να μπορέσω να αντικαταστήσω επ' άξια την άκαρδη μάνα. Στην οποία έχω να κάνω μια μικρή ερώτηση:

Μα καλά, γίνεται να κάνεις ΟΛΟΚΛΗΡΗ μετακόμιση, ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΣ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ???
Μέτρα τα κεφάλια κυρία μου και όταν δεις πως σου λείπει ένα, κάνε κάτι. Μην είσαι στον κόσμο σου και ονειρεύεσαι το επόμενο όργιο με Friskies στα κεραμίδια, με εκείνον τον κανελί γάτο που έχεις βάλει στο μάτι... Εδώ εγώ, σε κάθε μια από τις μετακομίσεις που έχω κάνει, μετράω δυο και τρεις φορές τα μαχαιροπίρουνα (για να μην χαλάσει το σετ και κατ' επέκταση η προίκα)

Δεν γκρινιάζω που μου κλήρωσε η κυρία για συντροφιά, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα είμαι καλός φάδερ. Εδώ προσπαθώ να συντηρήσω ένα φυτό στο σπίτι μου, που το καημένο θέλει λίγο νερό κάθε 2-3 ημέρες και νιώθω πως με καταπιέζει έτσι όπως στέκεται πράσινο-πράσινο και με κοιτάζει στα μάτια...

Όπως και να έχει, θα βάλω τα δυνατά μου! :)

Ελπίζω να περάσατε φοβερά εχθές το βράδυ και να μην κάνατε κάτι που να το μετανιώσατε.
Αλλά και να κάνατε, σας συγχωρώ βρε. Είμαι στις καλές μου.

Λέτε η γάτα να μου έδιωξε την μόνιμα ανικανοποίητη ξινίλα που έχω τα τελευταία χρόνια?

Μπα... θα επανέλθω. 
ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΗΣ ΓΑΤΑΣ!

-Lcfr.

2 comments:

Anonymous said...

να σου ζήσει βρε!!!!:)

Lcfr said...

Ευχαριστώ ευχαριστώ!

-L.