Wednesday, May 8, 2013

Never Fail

Δεν ξέρω ΚΑΝ γιατί έχω την όρεξη σήμερα να γράψω.

Ταλαιπωρία από το πρωί, ένας περίεργος και ιδιαιτέρως ύπουλος πόνος στο αριστερό πόδι και χέρι μου (τυχαίο γεγονός ή πιάνουν οι κατάρες μερικών μερικών???) και πριν λίγο γύρισα σπίτι μου. Το πρόγραμμα είχε να μαγειρέψω, να γράψω Isabella μέχρι να με πιάσουν τα κλάματα, να ακούσω ένα καινούργιο δισκάκι που έπεσε στα χέρια μου και να κοιμηθώ. Αλλά τελικά θα αρκεστώ να γράψω αυτό το αρθράκι και να χαλαρώσω με καμία ταινία και τα hand-made ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ μου pop corns...

Βρήκα λοιπόν, τον μαγικό τρόπο για να μην αποτυγχάνεις ΠΟΤΕ σε τίποτα.
Αλήθεια...

Ναι-ναι, νομίζω με αυτό που θα πω, θα βοηθήσω εκατομμύρια κόσμο στο να μην βιώνουν την ήττα σε ότι και να θέλουν ή να προσπαθούν να αποκτήσουν. Ταιριάζει σε ότι στόχους μπορείς να έχεις. Είτε είναι κάποια ξανθιά κοπέλα που θέλεις πολύ, ή πολλά λεφτά για να κάνεις την ζωή που θέλεις.

Λοιπόν φορέστε τις ζώνες σας, γιατί θα στάξω ευφυΐα και ίσως να σπάσει το Internet μετά από αυτό.

Ο τρόπος λοιπόν, για να μην αποτυγχάνεις ποτέ είναι...



ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ....

.................ΠΟΤΕ!


Παντοτινά δικός σας...
-Lcfr.

No comments: