Monday, May 6, 2013

Monday Chill Music

Καλή εβδομάδα αδέρφια μου...

Σήμερα, ξύπνησα πολύ νωρίς, έκανα το μπανάκι μου, έβαλα τους φακούς μου, ντύθηκα και πήγα στο γυμναστήριο για την κλασσική μου γυμναστική. Όταν έφτασα, η κλειδωμένη πόρτα που με περίμενε με θράσος, με έκανε να καταλάβω πως ακόμα και αυτό, είναι κλειστό Δευτέρα του Πάσχα.

ΑΙΣΧΟΣ και ξανά ΑΙΣΧΟΣ! Βρήκαμε ευκαιρία και το κλείσαμε το μαγαζί??? Σαν δε ντρεπόμαστε λέω εγώ!!

Περιορίστηκα ο δύσμοιρος, στο χαζό-τρέξιμο στην γειτονιά μου και με λίγες χαζό-ασκήσεις στο σπίτι, αφού έριξα τις κατάρες μου προς το μέρος του γυμναστηρίου και την κυρία Πετρουλάκη που πλέον συνεργάζεται με αυτό. Δεν κοιτάζουν να έχουν προσωπικό για να είναι ανοιχτό το γυμναστήριο πάντα, η Πετρουλάκη-Ivic τους έλειπε. Σιχτίρ και είπα να μην εκνευριστώ.

Δεν μπορώ να πω πάντως. 
Πέρασα εποικοδομητικά το υπόλοιπο πρωινό μου.

Φυσικά δεν σας έχω ξεχάσει και την χθεσινή μουσική εκκρεμότητά μου.

Η αίσθηση λοιπόν της Κυριακής, είναι διάχυτη στο Lcfrικό σπίτι για αυτό και σήμερα θα σας γεμίσω τα αυτάκια και τους μουσικούς σας ορίζοντες με κάτι που "κλέβω" από μια αγαπημένη μου ταινία, που είδα για δεύτερη φορά, πριν λίγες ημέρες. Η ταινία λέγεται Garden State (Thanks @Anonumous για την διόρθωση) και είναι με λίγα λόγια παράξενα ωραία και ιδιαιτέρως γεμάτη όταν τελειώνει. Την προτείνω ανεπιφύλακτα!

Anyway, ένα τραγούδι που ακούγεται κατά την διάρκειά της, μου κέντρισε το ενδιαφέρον και όταν το εντόπισα, έπεσα από ουρανό, μέσα στον έρωτά του χωρίς κουβέντες. Αυτόματα!
(πως το μουσικό μου αυτάκι, δεν τσίμπησε το τραγούδι την πρώτη φορά που είδα την ταινία, ένας θεός ξέρει)

Frou Frou λοιπόν.
ΟΟΟΟΧΙ μην γελάτε αναιδέστατοι αλλά αξιαγάπητοι αναγνώστες μου! Frou Frou είναι η μπάντα που τραγουδάει το "Let Go" και ακολουθεί για τα αυτιά σας και μόνο. Ειλικρινά δεν ξέρω τι επιδράσεις μπορεί να έχει πάνω σας, αλλά εμένα κάθε φορά που το ακούω, με στέλνει μόνιμα σε ένα και μόνο πρόσωπο.
(Δεν θέλω ζήλιες!! Μπορεί αυτό το πρόσωπο, να είναι ένας από εσάς!)

Δώστε προσοχή λοιπόν, για να μην βάλω ξανά τις φωνές.

Well, enjoy και εύχομαι να περνάτε φοβερά και ας μην είμαι εγώ εκεί, αυτήν την στιγμή...

...και τις υπόλοιπες...

-Lcfr.

4 comments:

Anonymous said...

μηπως εννοεις garden state?! με ναταλι πορτμαν?!

Lcfr said...

ΌΝΤΩΣ

Τι έχω γράψει ο θεός...
Ευχαριστώ, το κάνω edit τώρα.

-L.

Anonymous said...

γιορ γουελκαμ:) οντως παραξενα ωραια ταινια!!! θαυμάζω πορτμαν οσο δν παει!!!!

Lcfr said...

Δεν θαυμάζω ιδιαίτερα Portman.
Απλά λατρεύω ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ έχει να κάνει με τον Zach Braff...

-L.