Wednesday, May 1, 2013

May 1st

Πάει και ο Απρίλιος...

Ξέρω, too much information, αλλά αυτό μπορώ να γράψω αυτήν την στιγμή μιας και η κούραση έχει καταβάλει το κορμί μου και έχω να γράψω και για το άλλο site που γράφω για hobby αλλά και για να βγάζω κάτι έξτρα. (μην μπείτε στον κόπο να με ψάξετε, δεν γράφω σαν Lcfr εκεί...)

Όσο παίζει λοιπόν το "Back to you" του Brett Anderson (όχι δεν είναι τυχαία επιλογή) στα ηχεία του υπολογιστή μου, σκέφτομαι αυτά που έζησα τον Απρίλιο που μας άφησε εχθές. Με ευκολία, μπορώ να ξεχωρίσω 2-3 πράγματα που ήταν ιδιαίτερα ελπιδοφόρα και ευχάριστα στην μνήμη μου. Εάν θα έχουν βάθος, δεν ξέρω. Ειλικρινά. Απλά είναι ωραίο να ξέρεις πως έγιναν και τα έχεις στο μυαλό σου περιμένοντας τις όποιες εξελίξει.

Τώρα θα μου πεις αγαπημένε αναγνώστη: "γιατί να περιμένεις τις εξελίξεις Lcfr, και δεν κάνεις κάτι για αυτό?"
Σωστή η σκέψη αυτή, δεν μπορώ να πω. Απλά, είμαι σε μια φάση της ζωής μου, που απολαμβάνω τον χρόνο που έχω, γουλιά-γουλιά. Χαλαρά, ήρεμα και χωρίς καμία (ΜΑ ΚΑΜΙΑ) απολύτως πίεση.

Και στο κάτω-κάτω, εάν τα πράγματα που "περιμένεις" δεν γίνουν ποτέ, τουλάχιστον θα ξέρεις πως τα προσπάθησες όσο καλύτερα μπορούσες και τελικά απέτυχες. Δεν χρειάζεται να πετυχαίνεις ΠΑΝΤΑ στην ζωή, γιατί από μια διαρκής περιπέτεια, θα μεταμορφωνόταν σε κάτι πανεύκολο και ιδιαίτερα βαρετό...

Δεν βρίσκετε?

Βέβαια, όταν αποτυγχάνεις, σε παίρνει λίγο από κάτω, αλλά όπως λέει και ο Barney Stinson: 


Αυτά για σήμερα.
Καλό απόγευμα και καλό μήνα να έχουμε.

-Lcfr.

No comments: