Friday, May 3, 2013

Gym+SuperMarket

Πριν κανέναν χρόνο είχα γράψει για τους πέφτουλες του γυμναστηρίου και μεθόδους για να τους αποφύγεις. (βλέπε περισσότερα εδώ). Το σημερινό δεν είναι η συνέχειά του, αλλά μια πραγματική ιστορία που μου συνέβη λίγες ώρες πριν.

Σήμερα λοιπόν, επειδή είναι Μεγάλη Παρασκευή, πήγα πρωί-πρωί για να ταλαιπωρήσω το κορμί μου και είπα να το ρίξω λίγο έξω. Έτσι αντί για 1 ώρα και 20 λεπτά έκατσα 2 και κάτι ώρες (με αποτέλεσμα να νιώθω ήδη τα πόδια μου να με αφήνουν). Όπως φαντάζομαι ξέρετε, κατά την διάρκεια της εκγύμνασης φοράω τα ακουστικά μου και δεν μιλάω σε κανέναν. Σε αντίθεση με μερικούς...

....που έχουν την ανάγκη να σου πιάσουν την κουβέντα, ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ. 

Σαν τον σημερινό τυπάκο, που την τύχη μου μέσα, κάνουμε ασκήσεις σε όργανα που είναι σχετικά κοντά. Με κάθε ευκαιρία λοιπόν, μου έκανε νόημα πως κάτι ήθελε να μου πει. Μα με κάθε ευκαιρία!! Την πρώτη φορά, βγάζω τα ακουστικά, με ρωτάει για τα κιλά που βάζω (λες και δεν μπορούσε να δει), απαντώ ξαναβάζω τα ακουστικά, αλλά πριν ακόμα ξεγελάσω τον εαυτό μου πως ήταν κάτι παροδικό, μου ξανακάνει χωρίς  ΚΑΝΕΝΑ έλεος το ίδιο ενοχλητικό  νόημα για μια άλλη ΑΚΥΡΗ ερώτηση.



Δεν θέλω να σας κουράσω, αλλά αυτό έγινε 6 ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ φορές μέσα σε 15 λεπτά!! Ρε μεγάλε, αφού βλέπεις πως σου απαντώ μονολεκτικά και αμέσως βάζω τα ακουστικά μου γιατί με ενοχλείς. Τι άλλο πρέπει να κάνω για να καταλάβεις πως: ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ FACEBOOK! Τράβα κάνε socializing κάπου αλλού, ή ξεκίνα να κάνεις "pokes" στο Internet για να βρεις κάποιον να ασχοληθεί μαζί σου. Προσωπικά ήρθα εδώ για να γυμναστώ και όχι να κάνω φίλους. Τι διάολο θέλεις από την ζωή μου??

Σιχτίρ!

Το πρόγραμμα μετά είχε Σούπερ Μάρκετ. Μπαίνοντας λοιπόν, χαιρέτισα την κυρία της εισόδου που τις περισσότερες φορές την πειράζω είτε με το να της κάνω κοπλιμέντα (τι ομορφιά είστε σήμερα κτλ κτλ) είτε να της λέω: "Ήρθα... παρακαλώ μην καλέσετε τα κανάλια, γιατί είμαι ινκόγκνιτο". Της είπα λοιπόν "Χρόνια Πολλά" κάτι που από την αντίδρασή της κατάλαβα πως ήταν ΜΕΓΑ λάθος. Και καλά, Μεγάλη Παρασκευή δεν λες κάτι τέτοιο. Αφού συμβουλεύτηκα τον Mephisto, το σωστό είναι να λες "Καλή Ανάσταση". Τι διάολο? Βάρβαρος είμαι και δεν ξέρω τι μου γίνεται?

Μου έκανε εντύπωση όμως η αντίδρασή της, που ήταν αρκετά φορτωμένη. Μπορεί να είχε χιλιάδες άλλα προβλήματα στο μυαλό της και εγώ να ήμουν το απαλό σπρώξιμο που την έκανε να ξεφύγει.

Όπως καταλαβαίνετε, όπου πηγαίνω σήμερα σπέρνω την χαρά και την ευτυχία!
Πάντως, λέω να σπάσω την παράδοση 6 χρόνων και να πάω επιτάφιο. Ίσως να μπω και στην εκκλησία...
Είπαμε. 2013. Αλλαγές...
Σωστά?

Λοιπόν, να κοιτάξετε να φορέσετε τα καλά σας και οι κυρίες που έχουν ωραία οπίσθια καλό θα είναι να τα καλύψουν, έστω για σήμερα, μιας και είμαι ζηλιάρης!
Ναι?

Σας σκέφτομαι χωρίς να σας ενοχλώ.
(και ανάψτε και κανένα κεράκι για εμένα. Πέρυσι που κάποια ψυχή το έκανε για εμένα, με έκανε να νιώσω πολύ όμορφα)

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. (για να σκάσει η κυρία του Σούπερ Μάρκετ!)

-Lcfr.

No comments: