Thursday, May 1, 2014

Candice Thursday

Τελικά η μέρα ξεκινάει όπως την αφήνεις να ξεκινήσει. 

Σήμερα 1η Μαΐου, δεν δουλεύω. Εχθές λοιπόν πριν πάω για ύπνο θυμήθηκα να κλείσω το επαναλαμβανόμενο ξυπνητήρι στο κινητό και να κεράσω στον εαυτό μου λίγο παραπάνω ύπνο. 

Ξέχασα όμως ο κουτός, το "ξυπνητήρι" που ακούει στο όνομα Ela. 6:10 άρχισε να με πειράζει στον ύπνο μου και τελικά να με αναγκάσει να σηκωθώ για να της βάλω φαγητό. Αυτή η διαδικασία φυσικά μου έδιωξε τον έξτρα ύπνο που λαχταρούσα και το πήρα απόφαση ότι ξύπνησα για τα καλά. 

Η ειρωνεία είναι ότι η Ela, αφού έφαγε σαν βασίλισσα, το έχει ρίξει σε κάτι ύπνους στον καναπέ, σαν να μου λέει: "Δεν σε χάλασε θύμα!". Τα πράγματα δεν ξεκινάνε καλά το Μάιο...

Κατάρα!!

Παρόλα αυτά, σωστός και τυπικός όπως είμαι, σήμερα έχει Candice για τα ματάκια σας, μιας και εχθές οι Insomnium είχαν την τιμητική τους και της πήραν την θέση. 

Enjoy μάδερφάκερς και καλό μήνα...

dat curve!
-Lcfr.

No comments: