Sunday, May 18, 2014

I Don't get it (Part1)

Τελικά δεν μπορώ να καταλάβω πολλά πράγματα που κάνει καθημερινά η μάζα του κόσμου. Μερικά από αυτά ακολουθούν για τα ματάκια σας μόνο. (συνοδευμένα από πικρόχολα σχόλια) 
  • Δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί ρε διάολε κάνεις "tag" τον εαυτό σου στο Facebook όταν πηγαίνεις σε κάποιο μαγαζί. Δηλαδή, ποιος ο λόγος? Για να πεις τι? Ότι πήγες κάπου και έχεις κοινωνική ζωή? Και? Ρώτησες μήπως ποιος χέστηκε που πήγες στο τάδε μαγαζί με τους τάδε ανθρώπους?? Έλα  κοπέλα μου, μαζέψου γιατί μου προκαλείς θλίψη. Θέλεις να γίνεις και μάνα πανάθεμά σε...
  • Δεν μπορώ να καταλάβω την νέα μόδα που τον τελευταίο καιρό κυκλοφορεί στο Instagram, και βγάζει ο κόσμος φωτογραφία τα φαγητά τους πριν τα φάνε. Τι πρέπει να κάνουμε τώρα που είδαμε την γιουβέτσι σου ρε άνθρωπα? Να σε ψηφίσουμε στις εκλογές ή μήπως να θαυμάσουμε το ταλέντο σου που κατάφερες και πάτησες ένα κλικ στο ελεεινό κινητό που πήρες από τον πάγκο? Ουστ, βλάχο, που μου έμαθες και τα filters.
  • Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο κόσμος καταναλώνει τόσες ώρες βλέποντας τηλεόραση. Πέρα του ότι το επίπεδό της είναι χείριστο, χάνεις και το χρόνο σου από πάνω. Δεν θα το παίξω μάγκας, μιας και εγώ καταναλώνω τον χρόνο μου σε ίσως άκυρα για κάποιους πράγματα, αλλά τουλάχιστον επιλέγω να το κάνω κερδίζοντας κάτι από αυτά. Η τηλεόραση το μόνο που κάνει είναι να σου μετατρέπει το μυαλό σε τοματοπολτέ. Ακούς μικροαστέ που βλέπεις Νικολούλη? (Άννα Μπουσδούκου, επειδή δουλεύεις στην τηλεόραση, και είσαι και δημοσιογράφος πανάθεμά σε, μην δίνεις σημασία σε ότι γράφω. Σε αγαπώ! Επικοινώνησε μαζί μου για να κανονίσουμε τις λεπτομέρειες του γάμου μας)
  • Δεν μπορώ να καταλάβω τους ανθρώπους που είναι τόσο παθιασμένοι με την πολιτική, που όταν δουν κάποιο πολιτικό πρόσωπο στον δρόμο, ξεσπάνε σε χειροκροτήματα και συνθήματα βγαλμένα από την εποχή του Μαυρογιαλούρου. Ρε μπαστουνόβλαχε κομματόσκυλο του κερατά, ακόμα να  εξαλειφθεί το είδος σου? Ξέχασες ότι εσύ, ΝΑΙ ΡΕ ΕΣΥ ψήφθιζες τόσα χρόνια τα ίδια κόμματα και είμαστε σε αυτό το σημείο σήμερα? Εγώ λέω να πιεις ένα κουτί Depon με 2 λίτρα Coca Cola (TM) και να πέσεις για ύπνο.
  • Δεν μπορώ να καταλάβω πως το RockWave Festival έχει ακόμα την λέξη "Rock" στο όνομά του, μιας και για 4η συνεχόμενη χρονιά μας αποδεικνύει την κατάντια του με τις μέχρι στιγμής ανακοινώσεις για το φετινό line-up. Θλίψη και ντροπή. Μπαγλαμάδες οργανωτές. Θέλετε και σπόνσορες...
  • Δεν μπορώ να καταλάβω, τι διάολο βρίσκετε όλες εσείς οι κυρίες στον Sean Penn. Τι να πρωτοσχολιάσω? Την μούρη του, που έχει περισσότερες ρυτίδες από το ζαρωμένο χαλί που το έχω στο πατάρι για να μην το βλέπω, ή το μουστάκι που κραυγάζει παιδεραστής?
  • Δεν μπορώ να καταλάβω την μόδα των "Selfies". (πόσο μάλλον αυτές που περιλαμβάνουν το γνωστό σε όλους "duckface", που χειρότερό μου δεν έχω). Γιατί ρε κοπελιά πρέπει να βγάζεις εκατοντάδες φωτογραφίες την ημέρα και να γεμίζεις το Ιnternet με αυτές? Τι είσαι? Η Gisele από το Καματερό? Σημειωτέων, εάν εντελώς τυχαία τα ρούχα που φοράς στις φωτογραφίες όσο πάνε και ελαττώνονται, μην παρεξηγηθείς εάν σε πουν πουτάνα. Σε προετοιμάζω για να μην σου έρθει ξαφνικό.
  • Δεν μπορώ να καταλάβω... Συγγνώμη, θα ξεκινήσω αλλιώς σε αυτό. Θα πρέπει να είσαι πολύ βλαμμένος ρε παιδάκι μου, για να κάνεις αυτά τα "τεστ" στο Facebook τα οποία στο τέλος τους σε παρομοιάζουν με κάποιον χαρακτήρα ή celebrity. Αλήθεια τώρα, εάν νιώθεις και γαμώ όταν μας δείχνεις ότι είσαι η Khaleesi από το Game of Thrones, σου ξεκαθαρίζω ότι το λιγότερο που περιμένω αμέσως μετά, είναι να μου δείξεις τα βυζιά σου ή τα 2 δρακάκια στους ώμους σου. Συγγνώμη αλλά έτσι είναι.
  • Δεν μπορώ να καταλάβω ποιος είναι ο Παντελίδης και γιατί πρέπει να τον ξέρω. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω. 
  • Δεν μπορώ να καταλάβω ποιος κερατάς έχει δώσει το email μου και που, με αποτέλεσμα να μου έρχονται σχεδόν καθημερινά spam emails, τα οποία με παροτρύνουν να αγοράσω χάπια για να μεγαλώσω συγκεκριμένα σημεία του κορμιού μου. Ρε διάολε, σταμάτα να μου στέλνεις emails. Ανατομικά είμαι σε εξαιρετικά επίπεδα. Μπορώ να σου δώσω τηλέφωνα να πάρεις να ρωτήσεις. 
Αρκετή χολή για σήμερα. Θα ακολουθήσει το δεύτερο μέρος εντός των επομένων ημερών.

Stay Tuned και καλή Κυριακή.

-Lcfr.

No comments: