Monday, May 19, 2014

I Don't get it (Part2)

Σε συνέχεια του χθεσινού επικών διαστάσεων άρθρου των πραγμάτων που δεν καταλαβαίνω, σας προσφέρω με περίσσια αγάπη το sequel. 
  • Δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί οι γυναίκες έχουν στα κινητά τους ως wallpaper φωτογραφία του γκόμενου. Ποιο το νόημα? Μισό λεπτό για να να καταλάβω. Θέλεις κάθε φορά που ξεκλειδώνεις το κινητό σου για να δεις εάν σου έστειλε κανείς μήνυμα ή σου κάνανε like στην τελευταία μαλακία που έγραψες στο facebook, να βλέπεις την φάτσα που εκείνη την στιγμή ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ? Ή μήπως απλά προσπαθείς να μας δείξεις ότι υπάρχει κάποιος άνθρωπος στην ζωή σου και δεν είσαι γεροντοκόρη? Λάθος αρμενίζω ή στραβά πάει το καράβι?
  • Δεν  μπορώ να καταλάβω, τον θεσμό του "καφέ". Πάμε για καφέ λέει ο άλλος και εσύ πηγαίνεις με ουδέτερη διάθεση. Το αποτέλεσμα? Ξοδεύεις τον πολύτιμο χρόνο σου, καθισμένος σε ένα μαγαζί που δεν σου αρέσει (αλλά είναι in και trendy αυτήν την περίοδο), ακούς μουσική που δεν σου αρέσει (αλλά αυτό ακούνε πλέον οι hipsters) και είσαι περικυκλωμένος από τυπάκια με φράντζα και κοπέλες που λυσσάνε για προσοχή.  Περνάει λίγο η ώρα και συνειδητοποιείς πως γύρω σου το 70 με 80% του κόσμου είναι πάνω από ένα κινητό κάνοντας ένας θεός ξέρει τι. (προφανώς κάνουν tag στο facebook για να δείξουν στους φίλους τους ότι περνάνε και γαμώ, ενώ στην πραγματικότητα βαριούνται την ζωή τους και πολύ φοβάμαι ότι βγαίνουν απλά για να κάνουν αυτό το επίμαχο tag). Καλύτερα να κάνω μαραθώνιο και τις 6 seasons του Lost με μια γαβάθα pop corn, από αυτό το μαρτύριο.
  • Αλήθεια δεν μπορώ να καταλάβω εσάς τις γυναίκες και τα τεραστίων διαστάσεων γυαλιά ηλίου που φοράτε. Λες και είστε η σιχαμένη Δέσποινα Βανδή και προσπαθείτε να περάσετε απαρατήρητες από τους paparazzi. Χάθηκε ρε κοπελιά να φορέσεις ένα φυσιολογικού μεγέθους γυαλιά που δεν θα κρύβει και όλο σου το μάγουλο? Τι είσαι? Κινούμενη βιτρίνα του Zara?
  • Δεν μπορώ να καταλάβω, τους ρατσιστές. Κάτσε ρε παιδάκι μου. Οκ, άρια φυλή και όλα αυτά τα ιστορικά. Ποιος όμως έκανε κυρίαρχη την λευκή φυλή και ακολούθως θεωρείς κατώτερες όλες τις υπόλοιπες? Όλοι άνθρωποι δεν είναι? Ή μήπως οι "αλλόθρησκοι" κατά τα δεδομένα σου, υποβιβάστηκαν σε κάτι άλλο το οποίο μου ξέφυγε την τελευταία φορά που διάβαζα ειδήσεις? Πρέπει να είσαι τουλάχιστον βλάξ για να κρίνεις τον απέναντι από το χρώμα του δέρματός του. Βλάξ ή απαίδευτος. Ο ρατσισμός, κατά την άποψή μου, είναι ο καρκίνος του κόσμου. There.
  • Δεν μπορώ να καταλάβω τις γάτες. Γιατί μια φορά τον μήνα θα πρέπει να την ακούω να φωνάζει για κάποιον γάτο, επειδή έχει κάψες? Όσο και να φωνάζεις κοπέλα μου, παρθένα θα πεθάνεις. Δεν σε μεγάλωνα με τα μπιμπερό για να σε πηδήξει κάποιος μουστάκιας κεραμιδόγατος, γκε-γκε?
  • Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αρκετός κόσμος θεωρεί το email πεθαμένο μέσο επικοινωνίας. Είναι το πιο άμεσο, το πιο απλό και το πλέον πιο εύχρηστο από τα trendy "inbox" που έχει η τελευταία γενιά. Το αγαπώ, το έχω πάντα μαζί μου και θα το έχω κι ας είμαι ο τελευταίος που το χρησιμοποιεί. Άλλωστε έχω κάνει τις ομορφότερες, τις πιο στενάχωρες και τις πιο ρομαντικές κουβέντες μέσα από το email. (έχω στείλει και μερικά μη απαντημένα emails που με έκαναν και έμαθα πολλά πράγματα)
  • Δεν μπορώ να καταλάβω τις λαϊκές αγορές. Αδέρφια μου λαϊκατζίδες, όσο και να σέβομαι την σκληρή εργασίας σας, με τις φωνές και τις χορευτικές κινήσεις που επιστρατεύετε για να προσελκύσετε πελάτες, το μόνο που καταφέρνετε είναι να κάνετε τον πάγκο σας, το τελευταίο σημείο στο οποίο θα ήθελε ένας απλός άνθρωπος να βρίσκεται. Όσο και να φωνάζεις αδερφέ μου, εάν η μπάμια είναι σάπια, δεν θα γίνει Βεζούβιος, όσο και να την κανακεύεις με τραγούδια και διαφήμιση.
Αυτά αδέρφια μου. Εάν μου έρθει να κάνω και part3 ίσως το κάνω. Who knows right?

-Lcfr.

No comments: