Saturday, May 3, 2014

The Journey

Για να πω την αλήθεια μου, σαν μεγάλο στραβόξυλο που είμαι, τα πράγματα που μπορούν να μου γυρίσουν την διάθεση όταν δεν είμαι στα πολύ καλά μου, είναι μονάχα δύο. Το πρώτο πράγμα θα το κρατήσω μυστικό, αλλά το δεύτερο είναι ένα συγκεκριμένο τραγούδι, που έχει αυτήν την ικανότητα.

Όταν το ακούω, από εκεί που όλα γύρω μου φαντάζουν μαύρα και στενάχωρα, παίρνω τα πάνω μου και αναπτερώνω το ηθικό μου.

Ξεκαθαρίζω πως το τραγούδι δεν είναι συγκαταλέγεται στο "κλασσικό" μουσικό μου μοτίβο και για αυτό δεν το ακούω και πολύ συχνά μιας και η ηλεκτρονική μουσική με αφήνει παγερά αδιάφορο. Άλλωστε οι ανοχές μου σε μη του γούστου μου ήχους, είναι μηδαμινή.

Δεν το χρειάζομαι αυτήν την στιγμή μιας και η διάθεσή μου είναι στα υψηλότερα για την εποχή επίπεδα (θυμίζει λίγο από δελτίου καιρού αυτή η πρόταση) αλλά θεώρησα σωστό σήμερα Σάββατο μεσημέρι, να το μοιραστώ μαζί σας έτσι για να γουστάρετε.

Ορίστε κυρίες και κύριοι.
Οι Feint με το "The Journey" για τα αυτάκια σας.



Καλό Σαββατόβραδο αδέρφια.

Και μην ξεχνάτε. Μην κάνετε τίποτα που δεν θα έκανα εγώ.
(αν και μεταξύ μας, τα περισσότερα τα έχω ήδη κάνει, αλλά λέμε τώρα)

-Lcfr.

No comments: