Tuesday, May 6, 2014

Dream within a dream

Όλοι μας έχουμε κάποια όνειρα για το μέλλον της ζωής μας. Δεν έχει σημασία εάν αυτά είναι μικρά ή μεγάλα. 

Διερωτώμαι όμως, τι γίνεται όταν τα όνειρα ζωής, τα βλέπεις στα όνειρα του ύπνου σου. Μήπως μιλάμε για την συνέχεια Inception σε πρώτη παγκόσμια προβολή ή απλά είναι ένα παιχνιδάκι που ξέρει να το παίζει καλά το μυαλό του ανθρώπου και με κάθε ευκαιρία δείχνει ένα μικρό κομμάτι των δυνατοτήτων του?
Μου κάνει πραγματική εντύπωση, που εχθές το βράδυ είδα στον ύπνο μου μια κατάσταση που θέλω κάποια στιγμή (στο κοντινό μέλλον) να ζήσω. Την είδα ακριβώς όπως την φαντάζομαι και την έχω πλάσει στο μυαλό μου. Πριν βιαστείτε να σας προλάβω και να σας πω πως γνωρίζω ότι λένε πως στον ύπνο σου βλέπεις αυτό που πραγματικά θέλεις περισσότερο. Δεν αντιλέγω, αν και με τα όνειρα και τα ντεμέκ undercover μηνύματά τους δεν τα πηγαίνω πολύ καλά. Προφανώς λοιπόν δεν είχα πάρει χαμπάρι πως αυτή η "κατάσταση", έχει μπει τόσο πολύ στο υποσυνείδητό μου. 

Yeah... 
Περίεργα πράγματα συμβαίνουν στο κρεβάτι μου το τελευταίο διάστημα...

Ta-ta.

-Lcfr.

No comments: