Sunday, May 25, 2014

Lost Song

Αφού ξεμπερδέψαμε και με τις ψηφοφορίες, ας έρθουμε στα δικά μας. 

Επειδή άκουσα πολλά το τελευταίο διάστημα για αυτά που γράφω και υπονοώ κατά κάποιον τρόπο, θέλω να ξεκαθαρίσω πως ΔΕΝ γράφω για κάποιον (ή κάποια) την συγκεκριμένη περίοδο και τα περισσότερα είναι σκέψεις που απλά υπάρχουν στο μυαλό μου και έχετε την ατυχία να τις διαβάζετε μέσα από αυτές τις γραμμές. Εάν υποψιάζεστε κάτι, μπορείτε να το κάνετε ελεύθερα, χωρίς όμως να είμαι υπεύθυνος εγώ για αυτό.

Το ξεκαθαρίσαμε λοιπόν? 
Ωραία.

Πάμε τώρα στα καλά μουσικά νέα. 

Οι πολυαγαπημένοι Βρετανοί "Anathema" σε λίγες ημέρες κυκλοφορούν τον καινούργιο τους δίσκο (σε συνέχεια του καταπληκτικού κατά την άποψή μου, Weather Systems). Την εβδομάδα που μας πέρασε, έδωσαν στην κυκλοφορία ένα από τα καινούργια τους τραγούδια και μπορώ να πω πως μου άρεσε ιδιαίτερα και για αυτό το μοιράζομαι σήμερα μαζί σας. 

Αυτό, δένει και με το γεγονός ότι στις 30 και 31 Αυγούστου έρχονται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη αντίστοιχα για ζωντανές εμφανίσεις.
Θα είμαι υπερβολικός εάν πω ότι θέλω να πάω και στις 2 και ότι θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να το καταφέρω?



Καλή Κυριακή αδέρφια μου και καλή εβδομάδα να έχουμε.

Τα λέμε ξανά αύριο.

-Lcfr.

No comments: