Friday, January 1, 2010

2010: Resolutions and Trendy Crap.

Πάει και αυτό.
To Twenty-Ten μπήκε εχθές και η φανφάρα τελείωσε.

Τα cheesy sms θα σταματήσουν και αυτά, όπως και τα ανούσια τηλεφωνήματα για το καλό του έτους... Απλά αναρωτιέμαι γιατί όλος αυτός ο ντόρος κάθε χρονιά. Γιατί να πρέπει να εκστασιάζεσαι για το νέο έτος? Υπάρχει κάποιος λόγος που δεν τον έχω καταλάβει? Να μου τον πείτε για να μπορέσω τα 2 τελευταία χρόνια ζωής που έχω, να τα περάσω όπως πρέπει...

Μήπως όλα αυτά τα κάνει η ματαιοδοξία του ανθρώπου? Μήπως η θέληση του για μία νέα αρχή, μπας και δεν κάνει τα ίδια λάθη που έκανε το προηγούμενο έτος? Μπορεί όλα αυτά. Μπορεί και να γράφω ανακρίβειες πρωί-πρωί για να ξεμουδιάσω τα δάχτυλά μου. Ποιος ξέρει...

Το αστείο είναι ότι όλος ο κόσμος ξεκινά το trend για το resolution του 2010. Δηλαδή, για όσους δεν ξέρουν, να βάλεις στο μυαλό σου κάτι που θέλεις να πραγματοποιήσεις μέσα στο νέο έτος. Νομίζω όμως ότι και αυτό είναι κομματάκι κουτό. Μου θυμίζει τις δίαιτες που κάνεις πάντα ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ. Γιατί ρε αδερφέ να ξεκινήσεις το resolution σου από το νέο έτος? Γιατί όχι από το ΤΩΡΑ? Σε κρατάει κανείς δεμένο, ή τα έχεις κάνει όλα τέλεια το περασμένο και δεν έχεις ενέργεια για περισσότερα?

Use your fucking mind people and take the Blue Pill instead.

Για να πω την αλήθεια μου, εγώ σαν resolution του 2010, θέλω να μυρίζω λιγότερη κολόνια Angel και να μοιάσω σε αυτόν:

...άλλωστε μην ξεχνάτε, ότι το 2012 τελειώνουν τα πάντα.
Τέλος.
End (UK)
Fin (Γαλλικά)
приключвам (Βουλγάρικα)
konec (Τσέχικα)
अंत (Ινδικά)
نهاية (Αραβικά)
終わり (Ιαπωνικά)
slutt (Νορβηγικά)
конец (Ρώσικα)
fine (Ιταλικά)

Άντε και καλή χρονιά.

-L.

No comments: