Sunday, January 10, 2010

Daylight Misery Draconian Live Athens


Και εκεί που πάω να το ξεχάσω...

Όλα γύρω μου, φωνάζουν:
Εχθές έχασες τους Daylight Misery και τους Draconian στο AN club.
Εχθές ίσως είχες την ευκαιρία να κερδίσεις σε κλήρωση το κιλοτάκι της Lisa...
Εχθές έχασες την μοναδική ευκαιρία να εξιλεωθείς από τα παλιά και να πατήσεις το reset πηγαίνοντας έστω και μόνος σου στην συναυλία.
Καλά μου τα έλεγε ο αδερφός μου:

"Πήγαινε μόνος σου ρε μεγάλε.
Εγώ πέρυσι πήγα Mayhem και Obituary ΟΛΟΜΟΝΑΧΟΣ
"

Πόσο βλάκας είμαι...
Όπως και να έχει, ένα μεγάλο respect στον Στάμο, τον κιθαρίστα των Daylight Misery, που με βρίζει σε σημερινό email του, για την χθεσινή μου απουσία. Τι να πω? Ότι επιφυλάσσομαι για το μέλλον?

Και όλα αυτά, γιατί οι περισσότεροι ζουν στον εμετικό κόσμο της Shakira και του Πετρέλη.
Αει
Σι
ΧΤΙΡ!!

-L.
Ps. Μόλις έχω υλικό από την χθεσινή βραδιά, να είστε σίγουροι, θα το ανεβάσω χωρίς δεύτερη σκέψη. Ακούτε? Στείλτε ότι έχετε motherfuckers!

No comments: