Sunday, January 17, 2010

Instead of Goodbye...

Για να πω την αλήθεια μου, τον τελευταίο καιρό σκεφτόμουν να σταματήσω το blog οριστικά.
Οι λόγοι πολλοί. Οι οποίοι έχουν σχέση με το παράξενο μυαλό μου και την γενικότερη περίεργη ψυχολογία μου. Το σκέφτηκα από εδώ, το σκέφτηκα από εκεί και είχα καταλήξει ότι στις 20 του μήνα θα πατησω το delete.

Αλλά, πάλι καλά που υπάρχει και ενας άνθρωπος στην ζωή μου (η έστω κάνει μια βόλτα που και που σε αυτήν) που μου είπε ότι δεν πρέπει να σκέφτομαι όπως σκεφτόμουν παλιά. Ότι πλέον έχω holy duty απέναντι σε όλους εσάς που διαβάζεται καθημερινά τις κουβέντες μου.
Που ειλικρινά δεν είμαι τίποτα άλλο από ένας Dead Astronaut in space.

Σας ευχαριστώ λοιπόν όλους έναν-έναν ξεχωριστά και ειδικά αυτήν την ψυχή που πάντα ξέρει να λέει τα σωστα λόγια.

-Lcfr.
The lonely & dead astronaut in space.

4 comments:

Anonymous said...

We are all in space my friend.... some of us are even astronauts and some others also dead...my point is you are not alone my friend. And we are not alone when we have your posts to read!

Lcfr said...

Crap.
I'm getting soft, am I?
Or maybe gay?

Well AT LEAST BI...
What the hell is wrong with me...

Thanks for the comment!

-L.

Anonymous said...

Maybe you are just letting yourself be human??

Lcfr said...

Human?
Hmmm, interesting theory.
Astronauts can be humans right?

-L.